לכבוד שבת נבשל מלחמת דת?

לכבוד שבת נבשל מלחמת דת?

מה מבשלים לשבת המתחזים ליהודים, אלה ששונאים, פוגעים ומזיקים לאחרים בניגוד מוחלט להוראות מהכתובים? מלחמת דת?

ציטוט:

פלסטיני נורה למוות בעימות עם ישראלים בחווארה; חנויות ומכוניות בכפר הושחתו.

עשרות מתנחלים, בהם ח”כ צבי סוכות, נכנסו אמש לכפר בתגובה לירי שביצע פלסטיני לעבר משפחה ישראלית. במהלך יידוי אבנים הדדי נהרג אחד התושבים המקומיים, והפלסטינים טוענים כי הוא נורה בידי מתנחל.

פלסטיני בן 19 נורה למוות הלילה (שישי) בחווארה במהלך עימותים בין ישראלים שהגיעו לכפר לתושבי המקום. צה”ל מסר כי הוא נורה בידי הכוח במקום לאחר שיידה אבן כבדה לעבר רכב של ישראלים, ומשרד הבריאות הפלסטיני טוען כי מתנחל ירה בו. העימותים החלו כשהישראלים, בהם ח”כ צבי סוכות (הציונות הדתית), הקימו בכפר סוכה במחאה על ירי לעבר משפחה ישראלית שנסעה במקום.

עד כאן ציטוט.

למה צריך לבוא בכוונה מתריסה ולערוך תפילות בהפרדה, שאינן חוקיות לפי מה שבית המשפט קבע, בערים חילוניות, ואז עוד לבוא בטענות?

מה הטעם בלבנות סוכה בחוו’רה, שאינה ישיבה כשרה שחייה מכספי הפרהסיה בלי לתרום מאומה, כאשר שלום אינו הכוונה אלא ליבוי איבה, טינה ומהומה?

מי יודע? אולי הנאשם בפלילים מקווה שחלק מהגפרורים הבוערים שלו יציתו בעבורו עימותים כואבים ומרגשים, וזה יושיע אותו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

למרבה הצער, את המחיר למעלליו הנלוזים והמסוכנים של הפושע שמסובך עד צוואר בפלילים כולנו משלמים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מצפצפים על חוקים ומאשימים אחרים. קישור למאמר בשם- רבנים משמיצים ומכפישים ברבים? קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן