מצפצפים על חוקים ומאשימים אחרים

מצפצפים על חוקים ומאשימים אחרים

הדמוקרטים סבורים שבפני החוקים והשוכן במרומים יש שיוויון בין נשים וגברים.

משום מה, יש מאמינים שבטעות סבורים שמותר לצפצף על ההוראות ולעורר מהומות יזומות בכוונה להעלות האשמות שיקריות מסיבות פוליטיות.

הציבור החילוני יודע שדרכיה נועם ונתיבותיה שלום. למרבה הצער, המתחזים ליהודים לא ממש מבינים בכתובים, והם כוחניים, שתלטניים, פוגעניים ועברייניים.עובדה, אמרו להם שאסור באופן ברור, ובכל זאת הם באו לעצבן את הציבור.

למי יש עיניין לסכסך בזדון בין השבטים העבריים? למה ללבות שנאת אחים ולא לכבד חוקים וברואים אחרים? כך מתנהגים יהודים טבים? מנפנפים בקרדומים קדושים ומבצעים חטאים?

ציטוט:

עימותים בין מפגינים למתפללים שהקימו מחיצה בכיכר דיזנגוף.

אורי סלעעימותים פרצו היום (חמישי) בין מפגינים למתפללים שהקימו מחיצת הפרדה מאולתרת בכיכר דיזנגוף שבתל אביב, חרף הבהרת העירייה כי אין אישור להפרדה במרחב הציבורי. המתפללים עברו להחזיק את המחיצה בידיהם לאחר שפורקה על ידי שוטרים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, החוק אוסר על הפרדה מיגדרית במרחב הציבורי בגלל שאנו מדינה דמוקרטית ושיוויונית, והפושעים מצפצפים על החוקים ואז טוענים שהישראלים האחרים לכאורה אינם יהודים מספיק טובים אלא אוייבים.

מי רוצה ללבות מלחמת דת מיותרת ומזיקה במקום שיסתיים המשפט בערכאה? מי מפר בגסות את הסטטוס קוו, מתעלם מההוראות מפורשות, יוזם מהומות מרגשות ואז מתלונן שחסמו אותו? בתורה הקדושה לא כתוב: כבד את אביך ואת אימך תשים מאחורה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- רבנים משמיצים ומכפישים ברבים? קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מצפצפים על חוקים ומאשימים אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן