התחזית: תחול התבהרות משמעותית

התחזית: תחול התבהרות משמעותית

כידוע לידעות וליודעים, הנבואה ניתנה לנביאים מקראיים קדושים שסיפרו סיפורים די מדהימים, משונים ויצירתיים, ולשוטים הזויים. סך הכל, יודעי דבר מספרים שרק הרב חסדו השוכן במרומים יודע מה שאנו עדיין לא רואים. בני תמותה בעיקר מנחשים, משערים, מקווים ודואגים.

ללא קשר לבושה הקלה שמתרחשת חדשות לבקרים במידה והתחזיות המלומדות מביאות דברים לגמרי שונים מהצפויים לנו באולפנים ממוזגים, עדיין אנו צופים בנביאות ובנביאים המטראולוגיים בתקווה שהניחושים שלהם נכונים.

בקיצור, כבר די ברור שאין לנו יכולת לנבא דברים לגמרי במדוייק כמו למשל השוכן במרומים, אבל עדיין יש שמנסות ומנסים, כמובן, בתקווה שלא יאמרו אחר כך שהן והם סתם שוטות ושוטים.

כידוע לסובלות וסובלים, אחרי ארבעה כישלונות קודמים הנאשם בשלל תיקים פליליים שוב כפה עלינו עוד סבב בחירות מיותר ויקר, כנראה מתוך תיקווה שהדבר יעזור לו להימנע מישיבה מאחורי סורגים.

בשלב זה העבריין הסידרתי מנסה לשכיח מאיתנו שהוא מסובך עד צוואר בהליכים משפטיים, נחקר כחשוד בשתי ועדות חקירה שכנראה ימליצו על עוד אישומים, ולאחרונה לא הצליח להקים ממשלה ארבע פעמים ברציפות כי נגמרו לו החברים.

והרי נבואה חילונית שאולי תתקיים או סתם תגרום בושה תחושה לא נעימה:

הנאשם בפלילים כבר לעולם לא יקים ממשלה. המדינה כנראה קצת מאסה במי שרימה אותה בהתמדה, לא קיים הבטחה אחר הבטחה, גרם לה בושה, לא חיסל באיראן סכנה שרק החמירה, אישר העברת כספים לטרוריסטים בעזה וגרם בחוסר אחריות משווע לאסון נורא בהילולה.

המפלה של הפושע אולי תהייה קצת קשה, גם אם תלגם בארמון בקיסריה הרבה שמפניה ורודה, אבל דומה שהתוצאה כבר ברורה. סביר שלא תהייה תקומה למי שכשל וחטא אלא יבוא מעבר מוילה למתקן כליאה.

כמובן, במידה והנבואה הזו תתגלה כשגויה, תבוא בושה ותחושה קצת לא נעימה. מצד שני, שנאה וסרבנות להסדרה אינם חלק מתורתה או חזונה של האומה שכבר מספיק סבלה, וגם הוסתה מדרכה בצורה בוטה ואלימה על ידי כנופייה מזיקה.

מי יודע? אולי הישראליות והישראלים יבחרו להמשיך להיות דמוקרטיה שוויונית שוחרת הסדרה במקום לתת לכונפייה עבריינית, נכלולית, צעקנית וגזענית את ההזדמנות לרמוס את חזון המדינה ברגל גסה. אסור לאבד תקווה.

קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן