זמנו של הנאשם תם

זמנו של הנאשם תם

כזבן נכלולי, זגזגני, הססני, תזזי, חשדני, בוגדני וחרדתי לא ממש הועיל לקדם את מטרות החזון הציוני.

למעשה, הסתה לשנאה ופלגנות מזיקה, חוסר מוכנות להסדרה בסביבה, גזענות מעליבה, הזנחה, התנהלות נלוזה ועבריינות מתמידה גרמו נזק רב למדינה.

מי יודע? כנראה שבגלל הלעיל העבריין הסדרתי לכאורה יסיים את הקריירה בתא, אבל עד כה הוא רק הודח מהשררה ונמלט עם יורש היצר והמורשעת הלקויה לחופשה אחרונה בפינה מאוד רחוקה.

ללא קשר לעובדת היותו של הנאשם הפלילי עבריין סדרתי הבעייה האמיתית שכנראה מנעה מימנו להמשיך לשלוט ביד רמה ובזרוע לקויה באומה העברית היא שלא נותר בזירה הפוליטית אף אחד שיאמין למי שמשקר שנים לכולם בצורה שגרתית. אכן, לאיש מכירות חלקלק, מיומן וכזבן זו בעייה די רצינית.

ציטוט:

“כל מי שהולך עם נתניהו לוקח בחשבון שאולי הוא ירמה אותו”: חיים ביבס יורה לכל הכיוונים.

יו”ר השלטון המקומי ומקורבו של נתניהו חושף את הכשלים שהשאירו את הליכוד מחוץ לממשלה ושלחו מיליוני תלמידים הביתה • ביבס מותח ביקורת חריפה ומפתיעה על הכישלון בהרכבת הממשלה (“נתניהו צריך להבין איך לא היו מוכנים ללכת איתו”), תוקף את בכירי הליכוד (“אלה שרצים להגיד כמה הוא גדול – רק עושים נזק”).

עד כאן ציטוט שכביכול יש בו אמינות, שכן בין הדובר לנאשם יש הכירות ופעם כנראה גם הייתה רעות.

הנה עוד ציטוט שלכאורה מעיד על נכלוליות, נהנתנות ושחיתות:

“נתניהו נופש באי שנמצא בבעלות אחד מעדי התביעה במשפטו”
בתחילת השבוע תועד רה”מ לשעבר בנמל התעופה בסן פרנסיסקו עם המזוודות – אלא שבטור של סימה קדמון ב”ידיעות אחרונות” פורסם כי יעד החופשה הוא האי הקטן לאנאי, ש-98% משטחו נמצאים בבעלות המיליארדר לארי אליסון – אחד מעדי התביעה במשפט. לשכת נתניהו: “אין שום מניעה שייפגש עם עד”

עד כאן ציטוט.

הכותרת למאמר שבקישור למטה- המשימה כמעט הושלמה, נבחרה בקפידה, שכן הנאשם, יורש היצר הפרוע והמורשעת הלקויה נמלטו לחופשה באי פרטי ומרוחק ששייך לעד תביעה שלכאורה יזומן להליך בערכאה, אבל זה כביכול לגמרי כשורה. במילים אחרות, אומנם כבר באה הדחה אבל עוד אין הרשעה.

מה רע בחופשה אצל תורם שהוא במקרה עד תביעה? למה אסור לקבל עוד טובות הנאה מחברים נדיבים של המשפחה שכבר נתפסה בקלקלתה והודחה? יש עם זה בעייה? למה? הרי שחיתות פסולה זו השגרה כבר תקופה ארוכה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המשימה כמעט הושלמה. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “זמנו של הנאשם תם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן