חוטאים, מודחים, משתעממים ומתלוננים

חוטאים, מודחים, משתעממים ומתלוננים

זה אולי קצת מביך ולא נעים, אבל מבקרים רמים וחשובים שהגיעו ממרחקים לבקר במדינת היהודים משום מה לא אמרו למארחים שהם ממש משתוקקים לפגוש את הכזבן הנכלולי שנאשם בפלילים.

איך עברה חלפה לה תהילת עולמים, איך תמו ימי הנאומים מרהיבים עם האיורים של ילדים, איך הסתיימו הצילומים המרגשים עם ידוענים וחשובים, ואיך נגמרו הימים היפים בהם נוסף הכינוי-“ידידים” לאנשים שלא באמת אוהבים זגזגנים עברייניים.

ציטוט:

הליכוד: לא מזמינים את נתניהו לפגישות, משרד החוץ: לא מעוניינים להיפגש איתו.

ביקור של בכירים אמריקניים בישראל מעורר סערה • הסיבה: בניגוד לנוהל – ראש האופוזיציה נתניהו לא הוזמן להיפגש עמם • לשכת לפיד ל-N12 בתגובה על המכתב של הליכוד: “המשלחות כלל לא הביעו עניין בפגישה ולכן לא נדרשנו לתאם”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם הפלילי נורא רצה להשתתף בחגיגה ולהידחף למצלמה, ואולי קצת נעלב כשלא הגיעה הזמנה.

מצד שני, האמת המרה היא שלא הממשלה הייתה זו שמנעה פגישה מראש האופוזיציה. במציאות אף אחד לא ביקש או הביע שאיפה לפגוש את המצפה להרשעה בערכאה. מעניין למה.

יתכן שמנהיגי העולם לא באמת אהבו את הנאשם אלא רק ביצעו את תפקידם כמיטב יכולתם על אף סלידתם?

ציטוט:

‘סרקוזי: נתניהו שקרן. אובמה: לי נמאס ממנו יותר’
נשיאי צרפת וארה”ב דנו בפסגת ה-G20 בנושאים כלכליים, אך מצאו גם זמן “לרדת” על ראש הממשלה הישראלי. המיקרופונים קלטו אותם, דיווח אתר צרפתי. סרקוזי: “אני לא יכול לראות אותו יותר”. אובמה: “מה איתי, אני צריך להתמודד איתו כל יום”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שבעבר לא הייתה ברירה אלא לפגוש את העבריין הסדרתי שזמנו נגמר, אבל עכשיו המצב כבר שופר.

למה סתם מאשימים את שר החוץ בגלל שאורחים רמי מעלה סבורים באופן עצמאי לחלוטין שמפגש עם הנאשם הלחוץ זה לא דבר נחוץ?

קישור למאמר ב-N12. קישוא למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מי אשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן