ירחם השם, צריך לשלם?

ירחם השם, צריך לשלם?

למי שלא נושא ארנק בדרך כלל מאוד קשה להסתגל למחשבה מעוררת החלחלה שבחיים לפעמים צריך גם לתת ולא רק לקחת. למעשה, זה ממש מזעזע ולא עולה על הדעת.

מי שהתרגל לנוכחותם המרגיעה של המון מאבטחים חמושים וסובל מפחדים קיומיים מתמידים כנראה חש ביעותים וסיוטים מהידיעה שמעתה יהייה צורך לשלם לבד בעבור אבטחה, אולי בגלל האמונה שהעולם מלא רוחות ושדים.

מי שסובל מחרדות קיומיות מתמידות מוזמן לחפש את הארנק האבוד בפינות האפילות, שכן אין באמת צורך שהציבור יממן אבטחה ושמירה יקרה לסובלים מבעיות נפשיות מטרידות. בדרך כלל, אפשר להגיע לשיחות טיפוליות או לקחת תרופות מרגיעות, וזה הרבה יותר קל, זול ויעיל מהבעת חששות מול מצלמות או מימון יחידות מיוחדות.

מי שנורא מפחד או חרד ורוצה כמה גברתנים מיומנים סביבו מוזמן לעשות זאת על חשבונו, שהרי גם אם הוא התחמק ולא הגיש הצהרת הון כנדרש כולן וכולם יודעים שיש לו אפשרות לממן את התענוג בעצמו.

ציטוט:

ועדת השרים לענייני שב”כ החליטה היום (ראשון) לא לאשר את בקשת משפחת נתניהו לדחות את הסרת האבטחה עליהם, והיא תופסק מחר.

חוות הדעת המקצועית של שב”כ שהוצגה בדיון נותרה בעינה, כפי שניתנה במקור – האבטחה על בני משפחת ראש ממשלה נדרשת חצי שנה לאחר סוף כהונתו.

מסביבת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נמסר בתגובה כי מדובר ב”החלטה פוליטית, שערורייתית וחסרת אחריות שנתפרה מראש, ומתירה את דמה של רעיית ראש הממשלה לשעבר נתניהו ובניו”

ציטוט:

נתניהו לא מוסר הצהרה על הונו – מה יש לו להסתיר?

סירובו של ראש הממשלה לחשוף פרטים על הונו, מלמדת כי הוא אינו מעוניין שהציבור יתוודע לפרטים שייתכן וישפכו אור על ניגודי עניינים פוטנציאליים שבהם הוא נמצא.

ציטוט:

דיווח: “נתניהו הרוויח פי 7 ממכירת מניות הפלדה”

ב-2007, עת שכיהן כיו”ר האופוזיציה, רכש רה”מ 1.7% ממניות החברה של בן דודו שסחרה מאוחר יותר עם תאגיד הצוללות הגרמני טיסנקרופ.

מידע חדש שמתפרסם הערב (יום ה’) מציג את רווחי העתק שעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות מכירת המניות בחברת הפלדה שחלקה בבבעלות בן דודו נתן מיליקובסקי. לפי דיווח ב”חדשות 12″, המניות שאותן רכש נתניהו ב-2007 בסכום של 600 אלף דולר, נמכרו על ידו כעבור שלוש שנים בסכום של 4.3 מיליון דולר – פי שבעה מסכום הרכישה.

עד כאן ציטוט שעוסק בשחיתות, נכלוליות וחמדנות.

אומנם, חברי המשפחה שהודחה אולי חשים קצת אימה, בהלה או בעתה קלה, אבל במציאות אין להם בעייה לשכור איזה חברת אבטחה או פשוט לקחת תרופת הרגעה במקום ללגום ארגזי שמפניה שמישהו אחר קנה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור לשיר אין לי כסף.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן