כבר לא שומעים פיצוצים

כבר לא שומעים פיצוצים

כידוע למי שיודעת ויודע, אזרחי ואזרחיות המדינה מאוד סבלו במשך תקופה ארוכה בגלל עבריין סדרתי שנאשם בפלילים וגם חשוד בבגידה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע.

למרבה השמחה, הכנופייה המזיקה לאחרונה הודחה, ובזמן האחרון שבה שלווה משונה למדינה, אפילו שעדיין אנו מתמודדים עם מחלה מפחידה שרוב החולות והחולים מבריאים מימנה, והפושעים עוד לא מונים ימים במתקן כליאה.

חוץ מזה, כבר אין הפגנות סוערות כל שבוע כנגד שחיתות איומה בהנהלה, אין מטרי טילים מעזה שרובם מיורטים לאחר התגרות יזומה בבירה, ום אין הודעות יומיות על עוד כיתבי אשמה.

בנוסף, כמעט נפסקה הפלגנות וההסתה, ורק ציוצים מתוסכלים רפים בוקעים מהספסלים האחוריים של האופוזיציה שירדה מגדולתה, זו שחלק מחבריה מצפים בקוצר רוח להרשעה פלילית בערכאה.

נראה שמרוב שמחה על המבוכה חברי הכנופייה מחפשים את האחראי לבעייה, אבל הנאשם נמלט לחופשה מפנקת בארץ רחוקה ביחד עם יורש היצר והמורשעת הלקוייה.

אולי ציטוט יעזור להסביר כיצד חשים וחשות החברים המתוסכלים והחברות הזועמות:

בליכוד מתפוצצים על נתניהו, אבל לא יודעים מה לעשות עם זה.

“טעות איומה. אנחנו פראיירים. איך הסכמנו לתת לזה יד”.

“במקום לשבת בממשלה אנחנו יושבים בחתונות”, אמר השבוע שר לשעבר מהליכוד, באירוע לכבוד בתו של פעיל המפלגה ● בכירי הליכוד ישבו סביב שולחן והתבטאו בחופשיות ● הנושא: בנימין נתניהו ● הם מאמינים שהתקציב יעבור וכי נידונו לשנים רבות באופוזיציה – והכל בגלל שנתניהו דואג רק לעצמו ● “אילו הוא היה מגיע לפה, אולי היינו הופכים עליו את השולחן”, סיכם אחד הנוכחים.

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על רעות, שותפות, חברות או התפקחות.

בעברית קלה, דומה שגם חברי הכנופייה כבר מבינים איזה נזק נורא גרם לכולן וכולם הנאשם בשלל כיתבי אשמה, ועוד לא דיברנו על בגידה בביטחון האומה, שזה ממש פשע שמהווה סכנה קיומית חמורה.

קישור למאמר בזמן ישראל.קישור למאמר בשם- מזיקות ומזיקים בסוף נענשות ונענשים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן