כלבי השמירה נמצאים בסכנה?

כלבי השמירה נמצאים בסכנה?

יהיו בארץ הרבה מופתעות מזועזעות ונדהמים המומים אם יתגלה שהכנופיה מפעילה סחיטה ואיומים בעזרת שליחים נאמנים גם על מערכות עיתונים דמוקרטיים ועצמאיים שלא ממש מתרשמים מעבריינים או נאשמים בפלילים?

סך הכל, אולי זה נראה יותר קל מלשלוט בכל שומרות ושומרי הסף במדינה, שלא ממש עשו בעיות לנאשם בפלילים אפילו שקיימים חשדות מאוד חמורים.

ציטוט:

מי שינסה לברר מה קרה ואיך מתנהלת הכנופיה עשוי חלילה לאבד את העבודה או את היכולת להמשיך להנות מזיו החמה. נו? אז מה עושים אם התוצאה של ביקורת בונה וחשיפה של בעייה שיש לתקנה קצת מעצבן את הכנופיה וגורם לה להשתמש בשיטת האיומים, החיסולים והסחיטה שעובדת נפלא?

יתכן שהתשובה לבעייה היא להיכנע לפשע ולשבת בדממה מלאת חרדה קיומית עזה. מצד שני, מי שמפחד או מוותר בדרך כלל מפסיד במערכה, ורק חשיפה לאור מבערת את הרשע והפשע.

למי שלא ביצע שום פשע אין סיבה לדאגה, אבל מי שמעלים עדים, משמיע איומים או סוחט קורבנות אומללים עשוי להסתבך עד צוואר בפלילים אל מול צופות וצופים.

העניין הוא שלא כולם מפחדים מעבריינים, ולא כולם שותקים. למעשה, פה ושם יש כאלה שלא ממש חוששים ממושחתים או להיות מלאכים במרומים. סך הכל, בסוף כולנו לכאורה מגיעים לבית הדין שבמרומים, ועדיף להיות בצד של הצדיקים.

עד כאן ציטוט.

חלילה, מי מחברי מערכת עיתון ברשת לפתע פתאום ידום, יעלם בנסיבות טבעיות, יסבול מתאונות אקראיות או סתם ידרס בטעות תמימה על ידי משאית גדולה, אולי השר לביטחון פנים יבדוק מי מעלים חברות וחברים.

מצד שני, כשפושעים מדגימים התנהלות אלימה, כוחנית וחסרת מעצורים, רוב האזרחיות והאזרחים נבהלות ונבהלים במקום לארגן צוות שיציב לפושעים גבולות נחרצים או יושיבם מאחורי סורגים עם מורשעים נחמדים נוספים.

מזל שהשר לביטחון פנים פעם פיקד על לוחמים נועזים ולכן לא בטוח שהוא מפחד מעבריינים מקומיים, אפילו שלכאורה יש להם קשרים מפוקפקים לנאשמים מפחידים.

סחיטה באיומים, כמו גם ריגול אחר יריבים באמצעים פסולים מהווים הפרה של חוקים.

מי שפעם שלט במערכת כולה ונחלץ מאישומים וסיבוכים בעזרת חברים נאמנים כנראה עוד לא הפנים שבסוף השוטרים מנצחים את הגנבים, גם אם הם עבריינים מאיימים, מפחידים, כאלה שמצפצפים על חוקים או סתם חוצפניים שפעם היו חשובים.

הכנופיה כבר הודחה, ולכן מעשיה העברייניים כבר לא יזכו לסגירת תיקים מחוסר עיניין לצופות ולצופים.
למעשה, אם כלבי השמירה של הדמוקרטיה חלילה יזכו להיות קורבן לסחיטה ואיומים, או יעלו אחד אחד למרומים, סביר שהדבר יסייע להרשעת הנאשמים בפשעים נוספים, וזה יועיל למדינת היהודים.

במידה ולא יעלו יותר מאמרים חשוב לציין שהיה נחמד ונעים לנסות לדבר למשועממות ולאדישים.

סביר שאם היינו חיים במוסקבה כבר מזמן היינו צפים בנהר בעקבות שלושה ארבעה פרסומים, ולכן זה די מדהים שלא היה ניסיון יותר רציני להשתיק אותנו כבר לפני שנים.

קישור למאמר בשם- ביקורת בונה וסכנה קיומית קלה.. קישור למאמר בשם- העדים הנעלמים בפרשות ליברמן. קישור למאמר בשם- האזנה, הקלטה, הפללה וסחיטה. קישור למאמר בשם- כי מציון תצא תוכנה ודבר אשם מירושלים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן