לא מודה ועוזב יפורסם

לא מודה ועוזב יפורסם

אין לשפוט אדם בזמן צערו, וזה נכון גם אם הרגשות העגומים שטורדים את שלוותו נגרמו כתוצאה מההליך הפלילי שמתנהל כנגדו בשל חטאו שלו.

ציטוט:

המשפט מתנהל כמו בסיוטים של משפחת נתניהו.

עד כאן ציטוט.

זה בטח לא נעים להבין שכל המדינה עכשיו שומעת על המעללים הפסולים, הלקויים והעברייניים שביצע הנאשם בשלל תיקים חמורים. ככה זה עם משפטים ציבוריים מביכים, הם קצת מעצבנים את הנאשמים.

מטבע הדברים, סביר להניח שיורש היצר הפרוע עם הסיבוכים המשפטיים, המורשעת המשכילה, השלווה והלקויה ואפילו החשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור ערימת מזומנים דשנה לא חשים עליזים, נינוחים, רגועים או שמחים.

חשוב לגלות חמלה אנושית ולא לצהול בזמן שיריבים מסתבכים, כושלים, מודחים, מפחדים, חוששים, ומובאים בפני שופטות ושופטים.

השוכן במרומיפ פעם סיפר לעבדים שנמלטו יבשים מפני רודפים שטבעו בין הגלים שזה לא יפה לשמוח כאשר ברואים, בצלמים ויצירים רשעים נפגעים, ומאז אנו מוסריים, מאופקים, אנושיים ונחמדים לכל הזולתים.

בעזרת השכינה והליך זריז בערכאה סיבלה של המשפחה שהודחה לא יארך תקופה ארוכה. הסנגורים היקרניים דנים בכל הפרטים המעצבנים, מתפלפלים, משהים, מתאמצים להערים קשיים וכנראה מנסים להצדיק קבלת מזומנים רבים בעזרת התעלולים המרשימים,.

ללא קשר לשחקנים המלומדים, העם כבר מזמן הבין את התמונה הגדולה, מי עשה מה, ואולי קצת חבל להאריך את סיבלם של נאשמים והמשפחה בחשיפת עוד ועוד בושות ברבים אלא לנסות לקצר את הפרשה המביכה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים מלבין פנים ברבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן