לא ניתנו הוראות אבל אולי יגיעו הפתעות

לא ניתנו הוראות אבל אולי יגיעו הפתעות

לפעמים גם עבריינים סידרתיים שהם נוכלים כזבניים, ערמומיים, אלימים, סרבניים, מרדניים ותוקפניים משמיעים בטעות דברים נכונים.

ציטוט:

איראן מגיבה לקריאתו של בנט להפסקת המו”מ: “לא מקבלים הוראות מבלפור”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? האמירה הפרסית נראה לגמרי נכונה. אין הרבה סיכוי שתגיע מירושלים לטהראן הוראה, שכן די ברור שהיא תצפצף עליה ותמשיך במזימתה לסכן את קיומה. מצד שני, בהחלט יתכן שתבוא מציון לטהראן הפתעה קצת שונה.

חוץ מזה, הקריאה שיצאה מישראל לפרהסיה בכלל לא כוונה לאיראן הרחוקה אלא לידידתנו הגדולה. ראש הממשלה הסביר שלדעתו האיראנים מבזבזים זמן בדיונים שלא מובילים להסכמים, והם פחות או יותר התנדבו מרצונם להראות לעולם כולו שהדברים נכונים.

הפרסים הוציאו איומים בוטים נגד האמריקאים, ממשיכים להעשיר חומרים נפיצים מתחת להרים ובזים לאזהרות שיצאו מירושלים. הדיונים לא ממש מתקדמים, ומחר יפקע האולטימטום המנומס שהציבו האירופים התרבותיים.

נו, טוב. אז נחכה עוד יום יומיים, והדברים כנראה יהפכו יותר ברורים. צריך להיות רגועים וסבלניים. הכל ברצונו של השוכן במרומים. האירופים הצהירו שאם עד יום שישי לא תהייה התקדמות ושינוי בגישה נראה תהייה בעייה. נראה שמחמת הצינעה הם לא פירטו את מהותה.

מי יודע? אולי אללה יאלץ לבזבז זמן ולבקש מהמלאכים הצחים להרכיב את החלקיקים המפוחמים שיגיעו מאיראן למרומים לפני שהחוטאים המשוחזרים יועמדו לדין? די קשה לשפוט פירורים מפוזרים ומאודים, ולכן לפני ההליך המשפטי במרומים יהייה צריך לחולל תיקונים, הרכבת פאזלים מהרבה חלקים, שיפוצים וניסים.

במידה והאיראנים מבינים שהם קצת הגזימו וכבר מרחפים מעליהם עליהם לוויינים וסיכונים חמורים, סביר שהם ינסו לעשות כאילו הם מסכימים לפתוח במריחת זמן דיפלומטית למשך כמה שנים, אבל האמריקאים, האירופים והישראלים כבר מכירים את התרגילים מסבבים קודמים.

מסיבה זו, הימים הבאים כנראה יהיו די מעניינים, מרגשים ואולי גם מלאי אירועים מפליאים או היסטוריים. הכל ברצונו של השוכן במרומים. צריך לקבל בשלווה את הדברים, בעיקר כשאחרים מחליטים ואנו רק צופות וצופים.

לסיכום, במציאות לא הגיעו לאיראן שום הוראות ישראליות אלא אולי רק הושמעו התרעות והצעות פומביות לא ליפול למלכודות של השהיות והתמקחויות, אבל יתכן שעוד יבואו הפתעות. צריך פשוט לחכות ולראות.

קישור למאמר במעריב.קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן