לפעמים החדשות טובות

לפעמים החדשות טובות

למרבה הצער, לא כל הידיעות שמתפרסמות בכותרות בארץ שלושת האבות וארבעת האימהות משמחות, מעודדות, מרשימות, מרגיעות או אפילו טובות.

משום מה, רוב כלי התקשרות בדרך כלל מדווחים על המציאות בדאגה, בחרדה או בהתרגשות רבה. כנראה שהבערת הכותרות בכוונה יזומה נועדה לעורר את תשומת ליבה של הפרהסיה האדישה.

מידי פעם מופיעה בכותרות ידיעה חריגה, שכן היא מעוררת תקווה במקום מועקה קלה או סתם אימה, שזו השגרה.

חשוב לשים לב לא רק לאישומים הפליליים, לכישלונות המביכים או לחשדות החמורים לבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, אלא גם לדברים המשמחים, אחרת לא מרגישים רגשות רגועים או עליזים.

ציטוט:

לאורך השבועיים האחרונים מנסה בקדחתנות ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה, בנימין נתניהו, לנטוע בליבם של חברי מפלגתו את התקווה שזה אוטוטו קורה. שהפלת הממשלה קרובה משאפשר לדמיין. שבכוחו של הגוש לעשות זאת.

בפועל, רבים מהם לא קונים את הנבואה. ויותר מזה: המרמור הגדול בליכוד מחריף על ספסלי האופוזיציה. חלק מחברי מפלגת השלטון לשעבר סבורים שעידן נתניהו ממילא תם. שהגוש המאוחד שסביבו שווה ביום הכי טוב שלו 52 מנדטים (משום שבנט ושקד כבר עברו פרוצדורה רפואית לניתוק השלייה ממנו). הם מאמינים שבתנאים שנוצרו הוא כבר לא יוכל לחזור.

נתניהו, האיש היחיד שיכול לגרוף עם מפלגתו מספר דו ספרתי גבוה של מנדטים, הוא גם היחיד היום בליכוד שלא יצליח להביא שלטון. בגלל שנאות אישיות ומערכות יחסים רקובות. היותו הדמות הפוליטית הפופולרית ביותר בישראל והשנואה ביותר בו זמנית מטלטלת את בכירי הליכוד. הם מסוחררים מהפרדוקס.

נתניהו מבין את הסכנות הפוליטיות הטמונות במצבו. לכן הוא מבקש להסיט מידי יום, כמה פעמים ביום, את השיח לעבר מה שמוגדר כהיעדר הלגיטימיות של הממשלה הנוכחית.

עד כאן ציטוט מעורר עליצות, שכן יתכן שתמו ימי השחיתות ובאוויר רק נותר קצת ניחוח עבש של נכלוליות.

לפעמים תרנגולים עומדים גאים על ערימה המורכבת ממה שהותירו אחרים, והם קוראים, מקרקרים, מכריזים ומנפנפים, אבל במציאות השיירה הדמוקרטית עוברת הלאה, על אף הרעשים המתוסכלים שעושה ראש הכנופיה, זה העבריין המודח שנאשם בפלילים.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן