מבצע לפירוק סוכות מסוכנות

מבצע לפירוק סוכות מסוכנות

מעניין למה הסחטנים, אלה המשתמטים שמתחזים לכשרים בעודם לא מכבדים חוקים של ציונים, קוראים למבצע- הצלת חיים מאסונות נוספים, בשמות משונים שמרמזים שהשוטרים האחראיים לביטחון האזרחיות והאזרחים הם לכאורה פוגרומיסטים וקלגסים אנטישמים רשעים, שכביכול שונאים מאמינים.

המתואר לעיל נעשה מאהבת אחים או בגלל הבנה שהחיים קצת יותר קדושים ממיבנים מסוכנים?

ציטוט:

“מבצע פירוק הסוכות”? המשטרה פרקה את סוכת המקובל ברוממה.

המשטרה טענה כי לסוכה אין את האישורים הנדרשים, ולכן הגיעו להרוס אותה, בטענה כי היא מסוכנת לשלום הציבור.

מאות תושבי שכונת ‘רוממה’ התקהלו סביב הסוכה, אך לא נוצרו עימותים עם כוחות המשטרה, אלא היה מדובר בעיקר בסקרנים שצפו במלאכת הפירוק.

הנה עוד ציטוט עם ציטוט:

אולי ציטוט יעזור למתקשות ולמתקשים להבין שהטלת אחריות, עבריינות ושחיתות קיימות לא רק בתורה אלא גם במציאות:

הבכירים שלא לוקחים אחריות: דרעי הפציר, אוחנה תמך, נתניהו הסכים.

ציטוט:

52 יום לאחר האסון: הוקמה ועדת חקירה ממלכתית לטרגדיה במירון.
בישיבה הראשונה של ממשלת בנט-לפיד אישרו השרים את הקמת הוועדה שתבדוק את השתלשלות האירועים שהובילו ל-45 קורבנות ומאות פצועים בהילולת הרשב”י. “הממשלה יכולה לעשות הכל כדי למנוע אובדן מיותר בעתיד”

עד כאן ציטוט, אבל משום מה עוד לא שמענו התנצלות וגם לא ראינו לקיחת אחריות או אפילו התפטרות.

ועדת חקירה ממלכתית תתעמק בסוגיה העצובה שגרמה למותם המיותר של ארבעים וחמישה אנשים וקטינים. אחרי שיסתיימו הדיונים והבירורים אולי נדע מי אישר לרמוס למוות עשרות מאמינים לצרכים פוליטיים.

כשיוודע ברבים, לאחר מאמצים, תחקירים, עיון במסמכים והאזנה לשלל עדים, מי הם האחראים לאסון הנורא שגבה את חייהם של קורבנות רבים כנראה שנאלץ להראות מופתעות ומופתעים.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

מי יודע? אולי הדבר המוזר נובע חוסר הבנה מוחלט בעיקרה של תורה. בכל אופן, חייבים לתקן את הבעייה.

כידוע ליודעות וליודעים בעבור היהודים הנפש נחשבת חשובה אפילו יותר משבת קדושה או מאיזה סוכה נאה ששלומית בנתה בעצמה, במיוחד אם יש סכנה מוחשית וברורה שהיצירה הרעועה לכאורה תקרוס על יושביה וחלילה תגרום לחרטה.

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- מי הרשה לסכן את הפרהסיה? קישור למאמר בשם- חפים וצחים עד לסיום ההליכים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן