מה? כבר לא רק חוסמים ציונים?

מה? כבר לא רק חוסמים ציונים?

אולי אין חדש תחת השמש והעולם כמנהגו נוהג, אבל משום מה נראה שהוא גם כל הזמן משתנה ולא עומד.

עד היום הרשת החברתית לא ענתה או הסבירה מדוע סתם ביצעה חסימה, שטרם הוסרה. עד עתה ההשערה הייתה שסוכנים וסוכנות של הנאשם בפלילים המצפה להרשעות לא רק משמשים שתולים צייתניים וסוכנות סמויות בוואלה ובידיעות, אבל היום באו הפתעות.

נראה שחילופי השילטון קצת שינו את הטון, ועכשיו לא רק מציקים לדמוקרטים ציוניים שמטיפים להשגמת החזון והימנעות מהסתה, שנאה ומדון.

פעם באה חסימה שאין שום צידוק בצידה, וכבוד ראש הממשלה החלופי מייד זיהה שבן ישראל הוא כנראה שם ספרותי של ישות דברנית אחרת שנחסמה ללא סיבה טובה. מה אפשר לומר? זה היה די משעשע.

בקיר של יאיר עלו כמה מילים בזהות ספרותית בדויה, מחוסר ברירה עקב חסימה משונה, ויאיר מייד עלה על ההונאה. הוא כתב לבן ישראל מילה יחידה- רון? ולא הייתה ברירה אלא לענות- יאיר? ובזה השיחה הסתיימה, כנראה בהבנה.

כל הניסיונות להבין את הסיבה לחסימה המוזרה לא צלחו, ועד היום הרשת החברתית החביבה עוד לא שלחה תשובה. ממש נחמד להבין שעכשיו הבעיה גם קצת מפריעה ללוחמות מאופרות, זועמות ונסערות מהימין.

ציטוט:

הח”כית מהליכוד נחסמה מפייסבוק.

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן הגיבה לפוסט ברשת החברתית – וגילתה היום שנחסמה • בציוץ שהעלתה לטוויטר היא ציינה שפנתה למנכ”לית פייסבוק בישראל על מנת שתפעל להסיר את החסימה – וציינה שפנייתה טרם נענתה.

עד כאן ציטוט שמהווה סיבה לקצת אופימיות.

מי יודע? אולי עכשיו יוסרו חסימות מיותרות, תמוהות ולא מוצדקות? יתכן שאט אט יתחילו גם להגיע תשובות להמון שאלות ולשלל תמיהות שנותרו מיותמות? האמת היא שקשה לדעת, שכן במזרח התיכון הכל יכול להיות.

קישור למאמר ב N12.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן