משחיתות לציונות, מעבריינות לשפיות

משחיתות לציונות, מעבריינות לשפיות

דמוקרט ציוני, איכפתי ואחראי בקרוב מאוד יחליף דמוקרט ציוני ממלכתי שעבד באופן מפליא כדי להושיע את החזון הלאומי מניזקו של נאשם פלילי. מה שהיה מרשים במיוחד היה לראות את המהפך שהתחולל במי שפעם נשמע כלאומן קיצוני וסרבני שהבין את חשיבות תפקידו והיה למנהיג ממלכתי, שקול, מכבד, זהיר, אנושי ואחראי.

במילים אחרות, שני ראשי ממשלה שאינם מסובכים עד צוואר בהליכים משפטיים או חשודים בבגידה בביטחון האומה בעבור מזומנים יעבדו בעבור מדינת היהודים. השינוי שקרה במדינה מייד לאחר הדחת הכנופייה המזיקה היה די מרשים, שלא לומר מדהים.

מה אפשר לומר? כבר שנה אין סגרים חונקים, אין טילים, אין פוגרומים, אין עוד אישומים מזעזעים כל כמה ימים, וכל זה כנראה בגלל הדחתו של העבריין הסידרתי, זה שממשיך לגרום נזק כל הזמן ולכן יש להכריזו כמסוכן.

בעזרת השכינה, ראש הממשלה החדשה ימשיך לעשות עבודה שקולה, אחראית וטובה. למעשה, יתכן מאוד שתבוא לנו הצעה מדהימה להסדרה בסביבה וזו תשנה באחת את התמונה כולה.

בקיצור, הנאשם הפלילי לא ינהל את החזון הציוני ולכן יש סיכוי מצויין לקדם את היעד הלאומי. היה מצויין אם ממשלת המעבר תכריז שהפושע ממשיך לסכן את המדינה ותושיב אותו בתא מעצר עד לתום ההליך בערכאה.

אפשר כבר היום להתחיל לחגוג ולשמוח, שכן דמוקרט מוסרי ינהל אותנו ולא עבריין סידרתי שהוא גם כזבן נכלולי. ביום בו יוכנס הפושע לתא יהייה ניתן לצאת לפזז ברחובות ולהודות לרב חסדו, זה שהכל ברצונו. .

קישור למאמר בשם- הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור לקצת מוזיקה שאולי תסייע לתחושת ההקלה והשיחרור.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “משחיתות לציונות, מעבריינות לשפיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן