נאשם פלילי יעורר מרי אזרחי?

נאשם פלילי יעורר מרי אזרחי?

נציגי הנאשם בפלילים יבטלו חוקים, יעצרו הליכים משפטיים וירמסו מוסדות דמוקרטיים? נו, טוב. חלילה זה יקרה כנראה שהארץ שוב תתמלא בדגלים ובמיצגים בכיכרות, בכבישים ובגשרים, ואל מול ארמונות מבוצרים

איזה מזל שבשמאל השוויוני אין הרבה עשבים שוטים שחוטאים לאלוהים כשהם קצת עצבניים. לעומת זאת, יש שם ציוניות וציונים שאינם עבריינים או מסובכים עד צוואר בהליכים, דמוקרטיות אמיצות ודמוקרטים נחושים. לפיכך, החוששים מאיומים קיומיים מוזמנים לפחד משדים אחרים

חוץ מזה, יהודים טובים לא מבטלים חוקים כשהם מסתבכים ונחשפים כחוטאים אלא רק מצייתים או נענשים. כשפושעים רוצים לבטל חוקים, לחמוק מהליכים ולדרוס שופטות ושופטים אנו אמורות ואמורים להיות רגועות ושקטים?

יש מבוהלים מודאגים הקוראים לכבד הליכים דמוקרטיים ולהיות מאוחדים, אבל לא בטוח שהישראליות והישראלים יעריכו ניסיון לבצע שינויים משטריים, לספח מיליוני מוסלמים, לכלוא את כל הציוניות והציונים, לוותר לפושעים מזיקים או לשנות חוקים.

בהימנון שלנו כתוב- להיות עם חופשי, אבל לא מוזכר שם דבר לגבי הצורך לכבד נאשם פלילי שהוא גם כזבן נכלולי ועבריין סידרתי שחשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

מרי אזרחי שאינו אלים או תוקפני הוא אמצעי דמוקרטי, יעיל וחוקי. מי יודע? אם בג”צ לא יעצור את הביזיון הלאומי יתכן שאת העבודה יעשה הציבור הישראלי.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- איחוד רשויות וביטול עוונות. קישור למאמר בשם- הבית השלישי וסיכון ממשי. קישור למאמר בשם- תבוסה, מפלה, חורבן ותקומה. קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לשלוט בשופטים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

One thought on “נאשם פלילי יעורר מרי אזרחי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן