סכנה לחזון האומה ושלומה

סכנה לחזון האומה ושלומה

הדמוקרטיה חוששת לגורלה, ויש לה סיבה טובה. הפושע הסידרתי רצה לברוח מהרשעה ולשנות את חוקיה ומוסדותיה אבל לא בטוח שהוא משתוקק לקבל אחריות לחורבן המדינה, חזונה ודרכה, וזו קצת בעייה.

ציטוט:

נתניהו מוטרד מהאופן שבו תיראה תצוגת התכלית בקהילייה הבין-לאומית, וספציפית בארצות הברית.

ציטוט:

סקר “אולפן שישי”: רוב הציבור חושש לעתיד הדמוקרטיה.

עד כאן ציטוט שמראה שכולם מבינים היטב שבתקופה הקרובה המצב לא יהייה פשוט. למעשה, נראה די סביר שנשלם מחיר כבד על העבריינות, השחיתות, הקיצוניות, הגזענות והסרבנות.

נו, טוב. אז יהיו המון צרות מקומיות ובינלאומיות כואבות, ולא יהייה לנוכלים את מי להאשים אלא את המסובך עד צוואר בערכאות. אומנם, משך שנים היו המון אזהרות והתרעות, אבל כנראה שהן לא היו מספיק משכנעות. לעומת זאת, הסתה לשנאה שאינה עיקרה של תורה עבדה נפלא, ובמהירה נוכל להנות מתוצאותיה.

קצת יותר מחצי העם בחר לתת לפושעים, נאשמים, מורשעים ונוכלים לנהל לנו את החיים. מי יודע? אולי רק אחרי שיתחילו לבוא נזקים עגומים המאמינים לכזבנים סידרתיים יבינו שאולי נעשו מישגים.

למרבה הצער, ההיסטוריה מראה שמידי פעם שליטים יחידים גורמים נזקים רבים להמונים, שאחר כך קצת מתחרטים. למרבה המזל, בדמוקרטיה מותר לנפנף בדגלים, וזה כנראה מה שיקרה אם בג”צ לא יעצור את העבריינים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מטריד, מדאיג או מפחיד? קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן