פושעים סידרתיים דורסים חוקים?

פושעים סידרתיים דורסים חוקים?

נאשם בשלל תיקים פליליים שמוביל חבורת עבריינים, מורשעים, גזענים אלימים וקיצונים מסוכנים מנסה לבטל חוקים ומוסדות דמוקרטיים לצרכים אנוכיים.

ציטוט:

לפיד לראשי ערים: “אל תשתפו פעולה עם אבי מעוז”, נתניהו: “ניסיון להמריד נגד הממשלה”

ראש הממשלה קרא להחרים את היחידה שתועבר למעוז, שעתיד לשמש סגן שר בממשלה הבאה. “עליכם להיות שומרי סף מפני גורמים קיצוניים ומסוכנים”, הזהיר את ראשי העיריות. בתגובה, תקף נתניהו את לפיד ואמר כי התנהלותו פוגעת בדמוקרטיה. “הוא ממריד בכירים נגד הממשלה הנבחרת.

עד כאן ציטוט.

כשבאה מחאה ציבורית רחבה כנגד הניסיון לבטל את הדמוקרטיה הנוכל הסידרתי טוען שהמתריעים הם לכאורה הרעים שלא מכבדים חוקים, כאילו שהוא צדיק זך, חף ותמים.

האם הציבור ידע שמערכת הבחירות האחרונה תוביל להקמת ממלכה הילכתית שפושעים שולטים בה? הפרהסיה הצביעה לרמוס ולדרוס את המוסדות הממלכתיים? כל ההורים בארץ ידעו שלאחר הבחירות יבוא ניסיון להפוך את הילדות והילדים לחרדות וחרדים שלא לומדים אנגלית ומדעים?

יורש היצר יומלך כאן לאחר שיתם זמנו של העבריין המסוכן?

קצת מצחיק לראות פושע סידרתי מתלונן שנציגי ציבור מתנגדים לביטול המשטר הדמוקרטי שקיים במדינה. אפשר לחשוב שמי שמתנגד לפשע בפומבי עושה משהו שאינו כשורה.

במציאות, המחאה נגד הכנופייה שמסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה לא תדעך או תרתע אלא רק תגבר ותעיר את המדינה כולה. למעשה, יתכן שמחאת הדגלים הקודמת, שהצליחה נפלא, הייתה רק הקדמה, הכנה והדגמה לסערה הדמוקרטית שבאה.

במידה ובג”צ חלילה לא יעצור את הבושה, יבטל עצמו ויכנע לכנופייה, סביר שיתנפנפו הרבה מאוד דגלים בכל רחבי המדינה עד שתבוא הצלחה, כמו בפעם שעברה. למעשה, זה היופי בדמוקרטיה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מטריד, מדאיג או מפחיד? קישור למאמר בשם- הסתה לדמוקרטיה זו בעייה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “פושעים סידרתיים דורסים חוקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן