סער מהמשפטים מסתער על השוטרים?

סער מהמשפטים מסתער על השוטרים?

שר המשפטים, זה שמשום מה עוד לא הורה לעצור את הנאשם בפלילים עד תום ההליכים המשפטיים על עף העובדה שהעבריין הסידרתי ממשיך לנסות לתקוע לדמוקרטיה מקלות בגלגלים, העלה היום טיעונים מעניינים, שלא לומר דברים אחרים.

ציטוט:

שר המשפטים גדעון סער יצא בביקורת חסרת תקדים נגד יחידת התביעות המשטרתית, שמנהלת 90% מכתבי האישום שמוגשים נגד אזרחי המדינה, ופנה היום (רביעי) במכתב דחוף ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה בבקשה לערוך בדיקה מקיפה על התנהלות היחידה.לדברי סער, היחידה מנצלת באופן מופרז את האפשרות לעצור אזרחים עד תום ההליכים, ומתנהלת בחוסר שקיפות ובהיעדר פיקוח מספק.

עד כאן ציטוט.

מה שמעניין הוא שההאשמות והתלונות אומנם באות, מושמעות ועולות, אבל הנאשם בשלל עוונות שגם חשוד בבגידה בעבור עמלות שמנות ואחריות לאסון שגבה קורבנות עדיין לא הובל אחר כבוד למכלאות.

אולי שר המשפטים מנסה לספר שהעבריין המסוכן לכאורה לא יושב בתא קטן בגלל שהמשטרה לא פעלה בזמן? אז מי בעצם אחראי לקיום החוקים ומוריד הוראות לאחרים? שר המשפטים או לובשי המדים הצייתניים?

נחמד שסער תוקף ומאשים ברבים כדי לקבל כותרות מרשימות בעיתונים, אבל במשמרת שלו הפושע הסידרתי והנכלולי שמסובך עד צוואר באישומים פליליים וגם חשוד באחריות לאסון במירון ובבגידה בביטחון מדינת היהודים משום מה מורשה להמשיך להעשות טריקים ושטיקים, על אף שבועת האמונים.

אז מי באמת אחראי לדברים התמוהים, הפסולים והמזיקים? השוטרים? יועצים משפטיים? לשר המשפטים עצמו אין שום אחריות לכשלים המוזרים? רק אחרים אשמים? למה הסיגנון הזה מאוד מזכיר את התנהלותם הנכלולית של עבריינים סידרתיים שעימם סער ישב הרבה שנים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים שולט בשופטות ושופטים? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן