עגלים מוזהבים בשחורים

עגלים מוזהבים בשחורים

כידוע ליודעות וליודעים בתורת היהודים מופיע איסור חמור לנהוג כחמדנים אנוכיים וכזבניים.

למרבה הצער, מנהיגי הקהילה מתחזים לצדיקים אך כל הזמן מסתבכים בגלל עניינים כספיים חשודים, או סתם מורשעים בחטאים פליליים ולכן לא ממש נראים לגמרי כשרים, צחים, טהורים וזכים.

ציטוט:

יו”ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון המיועד, נרשם כבעלים של דירה בירושלים שפוצלה בתקופת בעלותו לחמש דירות, ללא היתר כנדרש ומבלי שהעירייה נקטה נגדו בהליכים – כך פרסם היום חיים לוינסון ב”הארץ”. לפי הרישום בטאבו, גולדקנופף הוא הבעלים של דירת מגורים ברחוב אברהם תלמודי בשכונת הבוכרים בירושלים, ורשומה לטובתו הערת אזהרה בגין הרכישה. מבדיקת “הארץ” מדובר בבניין מגורים סטנדרטי, בן שלוש קומות, שנבנה לפני כעשר שנים.


מדובר בדירה בת שני מפלסים ועליית גג. ברישומי הארנונה של עיריית ירושלים רשומה הדירה על שם אשתו רבקה, ובני הזוג משלמים באופן שוטף את הארנונה. מסיור במקום עולה כי היא פוצלה ללא היתר לחמש דירות. דלת הכניסה המקורית עדיין במקומה, ומאחוריה ניצבות שתי דירות בקומה אחת, שתי דירות נוספות במפלס למעלה, ודירה קטנה שנדחקה בעליית הגג. על הדלתות הונחו שלטים עם שמות משפחה שונים. מדפיקה בדלתות הדירות עולה כי במקום מתגוררות משפחות חרדיות צעירות, בדירות שפוצלו באופן מלאכותי.

עד כאן ציטוט.

כמובן שלא כל המאמינים והחרדים הם חוטאים סידרתיים או עבריינים נכלוליים, אבל משום מה, זה המצב עם המנהיגים הפוליטיים שלהם, שמתחזים ליהודים בעודם פושעים שלא כובשים יצרים רעים, חומדים וגונבים.

לקהילות המאמינות במצוות זה נראה בסדר שכל המנהיגים שלהם מבצעים חטאים ועוונות למטרות אנוכיות?

יתכן שהחילוניות והחילונים לא ממש מבינות ומבינים את ההגיון שבדברים המשונים. למה לסגוד לפסלים מוזהבים שלובשים שחורים ואוגרים לעצמם מזומנים באמצעים שאינם כשרים? זו מצווה ולתמוך במנהיגים שהם פושעים סידרתיים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חיילים מורשעים יקבלו מזומנים? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן