הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי

הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי

נראה שלא רק הדמוקרטים, הציונים והמיעוטים, שכנראה חשבו בטעות ששנאה, עבריינות וגזענות זה רק בעייה של היהודים, חשים מודאגים ומוטרדים, שלא לומר חרדים או מבוהלים. למעשה, מסתבר שגם ידידנו האמריקאים קצת חוששים. למרבה הצער, הפחדים לגמרי מוצדקים, מבוססים וממשיים.

ציטוט:

מאמר המערכת של הניו יורק טיימס: “ממשלת נתניהו היא איום לעתיד ישראל”

במאמר נכתב כי ממשל ביידן צריך לסייע “לכוחות מתונים בפוליטיקה הישראלית” במאבקם נגד הרפורמות שמתכננת הממשלה החדשה, ו”לבטא תמיכה בחברה ישראלית שמאופיינת בשוויון זכויות ובשלטון החוק”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה קצת מוזר שידידנו אומרים כזה דבר, שהרי הנאשם בפלילים אמר שהוא לכאורה יעמוד על המשמר ויוודא שהשטח לא יבער.

אומנם, כניעתו המבישה לכל דרישה הזויה שהשותפות החמדניות העלו מראים שאין לו ממש אחיזה איתנה בחברי הכנופיה, אבל לאמריקאים הכזבן הסידרתי הצהיר שאין בעייה.

יתכן שלנאשם הפלילי יש הרגשה או תקווה קלושה שהכל יהייה כשורה, אבל נראה שמסביב יהום הסער ונדלקות כאן ובעולם המון נורות אזהרה.

בשלב זה כבוד השופטת חיות יכולה לקחת אחריות, ללחום בעבריינות ולהושיע את הדמוקרטיה מהקמים לכלותה. חלילה זה לא יקרה אז הפרהסיה האדישה תאלץ להביע את דעתה לגבי השחיתות הנוראה והסכנה למדינה, לחזונה, לחוקיה, לעתידה ולדרכה.

האם הנאשם בפלילים יצא מחר למיקרופונים ויכריז שהאמריקאים הם בוגדים סמולנים? האם הישראלים יבינו שממשלה שכוללת עבריינים, פושעים וגזענים לוחמניים תסכן, תפגע ומאוד תסבך את מדינת היהודים?

נו, טוב. ידעי דבר מספרים שאת העתיד לבוא יודע רק השוכן במרומים, אבל כרגע הסימנים לא ממש מעודדים. לבינתיים, אפשר רק לקוות שהעבריינים הסידרתיים יבלמו ויורחקו מתפקידים ציבוריים, ואולי אז יהייה ניתן קצת להרגע ולחוש יותר שלוות ורגועים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בעייה מוסרית וסכנה קיומית. קישור למאמר בשם- עבריינים ישלטו בחיילים ושוטרים? קישור למאמר בשם- חוקים, פושעים וחזון המייסדים. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

5 thoughts on “הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן