בעייה מוסרית וסכנה קיומית

בעייה מוסרית וסכנה קיומית

עולה הרושם שהנאשם בפלילים נותן לשותפיו הגזעניים, הלוחמניים והמרדניים בנדיבות וברוחב לב את כל מה שהם רוצים. אפשרות אחרת היא שהוא לחיץ וסחיט בגלל הצרה המשפטית.

מצד שני, יש גם סברה ולפיה העבריין שמסובך עד צוואר בהליכים בעצם רוצה להפחיד את הדמוקרטים הציונים כדי שיבואו לעזור לו להתמודד עם הקיצונים המפחידים ולהציל את מדינת היהודים. מה לעשות. שמדובר בכזבנים נכלוליים וסידרתיים לא תמיד ניתן לגמרי להבין מה שהם עושים.

ציטוט:

שר הביטחון ויו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר לוואלה, “פירוק שירות החובה בצה”ל ללא קידום מתווה השירות ויצירת חלופה נכונה, ירשם על שמו של נתניהו לדראון עולם. יש לי כבוד רב ללימודי התורה וללומדי התורה, אבל הניסיון לפרק את צה”ל ואת צבא העם יביא לפגיעה קשה בביטחון”.

נתניהו הבטיח לחרדים: “לא ייכנס אדם לכלא בשל לימוד תורה”

במהלך הדיונים על הפטור של תלמידי ישיבות משירות בצה”ל, הבהיר רה”מ המיועד כי מדיניות הממשלה תאפשר לימודי תורה במקום שירות צבאי. זאת, לצד הסיכום המסתמן, לפיו יקודם חוק יסוד: לימוד תורה, ויקשה לפסול את ההסדר הפוטר את לומדי התורה מגיוס

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם הפלילי מצפצף על הדמוקרטיה, מאפשר להפוך אותה למדינת הלכה ומסכן את שלומה של האומה במטרה לחלץ עצמו מהרשעה וישיבה בתא. מעניין מאיפה באה לו כזו גישה לקוייה והזויה שמאיימת להותיר כאן אדמה חרוכה.

אז מה, הציבור יצפה בנחת בטלוויזיה ויהרהר בשלווה בקיצונים מרדניים שמובילים לחורבן האומה או שתתפתח כאן מהומה אזרחית רחבה שכמותה עוד לא הייתה?

והרי שאלה לפרהסיה, שלכרגע היא עדיין חופשיה להביע את דעתה- מה יהייה מצבנו כשחצי ילמדו וחצי יסחטו וישתמטו?

האם לילד הזה פיללנו כשהצבעו בתקווה לשפר את מצבנו וכלכלתנו, להגן על ביטחוננו, לבסס את חירותנו ולחיות בשלום ושלווה בארצנו?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- שוויון- חצי יעבדו וחצי ישתמטו. קישור למאמר בשם- עבריינים ישלטו בחיילים ושוטרים? קישור למאמר בשם- חוקים, פושעים וחזון המייסדים. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “בעייה מוסרית וסכנה קיומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן