חוקים, פושעים וחזון המייסדים

חוקים, פושעים וחזון המייסדים

הגיעו לנו ימים יפים. עבריינים סידרתיים מנסים לשנות חוקים לצרכים אישיים, לרמוס מוסדות דמוקרטיים ולהכשיר שרצים. האם זה חזון המייסדים? יהודים מצפצפים על חוקים כתובים כדי לעשות לעצמם רווחים?

ציטוט:

בעזרת מילה אחת קטנה: כך ישנו דרעי ונתניהו את חוקי המדינה – לטובתם האישית.

הצעת החוק שתכשיר את מינוי יו”ר ש”ס לשר תובא לדיון בכנסת. לפיה, קלון יוטל רק על מי שנגזר עליו מאסר בפועל, בשונה מדרעי, שהורשע בעבירות מס במסגרת הסדר טיעון, ונגזר עליו מאסר על תנאי. מטרת הדיון היא למנוע דיון בשאלה אם על דרעי יוטל קלון בעקבות ההרשעה

עד כאן ציטוט.

מעניין שצדיק חובש כיפה שחטא, התפתל שנים בערכאה, נסגר בתקן כליאה ואז שוב הסתבך והורשע, משום מה עדיין לא מכבד את החוק במדינה, כאילו שלמאמינים להוראות מהכתובים מותר לעשות מה שבא, או שסתם יש לנוכל קושי להשתלט על דחפים חמדניים כמו שעושים גיבורים מאופקים.

כמה טוב שבדמוקרטיה אין חוקי הלכה. ברוך השם, איננו תולים גנבים סידרתיים וגם לא סוקלים נואפים שבגדו בכל שלושת הנשים, חשודים בפגיעה בביטחון המדינה בעבור עמלה ובאחריות לאסון נורא בהילולה עגומה.

הפשע וחוקי המדינה נמצאים כרגע במערכה והדרמה בעיצומה. בעזרת השם, בתום הקרבות המשפטיים לא יבוטלו חוקים ונישאר מוסריים. חלילה, יוכשרו שרצים, הדבר מאוד יזיק למדינת היהודים. חוץ מזה, כנראה שגם יתנופפו הרבה דגלים דמוקרטיים בצמתים, מול ארמונות מבוצרים ובגשרים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “חוקים, פושעים וחזון המייסדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן