הדמוקרטיה יותר חזקה מפשע

הדמוקרטיה יותר חזקה מפשע

הדמוקרטיה לא ממש אוהבת את מי שמנסה לרמות אותה, לאיים עליה, לצפצף על חוקיה או להרוס אותה רק בגלל תאווה בילתי נשלטת לשררה, או שאיפה עזה לתחושת עוצמה וגדולה.

ציטוט:

ועדת החקירה תמליץ: להעמיד את טראמפ לדין בשלושה סעיפים פליליים חמורים.
הוועדה שהקים הקונגרס לחקר אירועי הפריצה לקפיטול צפויה להצביע בעד ההמלצה להעמיד את הנשיא לשעבר לדין בגין המרדה, ניסיון לקשירת קשר והונאה • מקורות בוועדה מסרו כי ההחלטה צפויה להתקבל ביום שני הקרוב • אם משרד המשפטים יקבל את ההמלצה – מדובר יהיה בצעד חסר תקדים נגד נשיא לשעבר ומועמד להיבחר לנשיאות מחדש.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי המערכת המשפטית והציבורית בארץ יקחו דוגמה ממה שמתרחש בדמוקרטיה הכי גדולה? אסור לאבד תקווה. יתכן שחיות לא באמת רוצה שפושעים סידרתיים ירמסו וידרסו את מקום עבודתה.

חוץ מזה, הפסוק- “סוף גנב למתקן כליאה” די מוכר לפרהסיה. האם יש אימרה שטוענת שפושעים סידרתיים זכאים לקבל ארמון מלוכה או חנינה?

הנאשם הפלילי פעם הציע להקים ישוב בגולן לכבוד ידידו הליצן העבריין. איך יקרא הישוב? רמת הכזבן? מידרון מסוכן?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הצדק, הצדק ירדוף. קישור למאמר בשם- החגיגה הפרועה מתקרבת לקיצה. קישור למאמר בשם- חוקים, פושעים וחזון המייסדים. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן