נאשם בפלילים נכנע לסחטנים

נאשם בפלילים נכנע לסחטנים

לפעמים בעיתונים עולות ידיעות מעניינות שעושות גלים, אבל הן דורשות קצת תיקונים בשל הכזבים, השקרים ואי הדיוקים.

ציטוט:

בשיחה עם הנשיא, אמר ראש הממשלה המיועד להרצוג: ״כבוד הנשיא, בזכות התמיכה הציבורית העצומה לה זכינו בבחירות האחרונות, אני מודיע לך שעלה בידי להקים ממשלה שתפעל לטובת כל אזרחי ישראל״. הממשלה הבאה תורכב מהסיעות: הליכוד, ש״ס, הציונות הדתית ויהדות התורה.

עד כאן ציטוט שאולי זקוק למעט פרשנות, לשם הבהירות.

במציאות, הממשלה הוקמה בעזרת סחטנות, עבריינות וכוחנות, ובכוונתה לפעול במרץ למען חילוצו של נאשם בשלל תיקים פליליים מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים. שאר הנושאים הרבה פחות חשובים. סך הכל, בעבור פושעים כליאה במתקנים ציבוריים זה לא ממש דבר נעים שאליו הם משתוקקים.

לדיברי העבריין הסידרתי, תושבת שדואגת לחדר מיון לילדים היא משעממת ולא מעניינת, והשוטרים, החוקרים והפרקליטים הם לכאורה חייטים מסוכנים שסתם קשרו קשר לתפור תיקים ולהציק לפושעים סידרתיים. בנוסף, לפי הכרזותיהם של חברי הכנופיה העבריינית מוסדות דמוקרטיים וחוקים הם דברים מיותרים.

בהתחשב בכל האמר לעיל, למה בכלל צריך להכריז ברבים שהכנופיה לכאורה תדאג לכלל האזרחיות והאזרחים? מה, זה ירגיע את התושבות המודאגות והתושבים המוטרדים? אפשר להאמין לכזבנים סידרתיים שנאשמים בשלל תיקים פלילים?

חוץ מזה, לומר- “אלה בידי” עדיין לא אומר שתקום ממשלה במדינת היהודים, שכן פושעים לא מורשים לנהל עניינים ציבוריים. בעברית קלה, עדיין לא בטוח שההכרזה המרשימה תוביל להקמת ממשלה שכן עדיין יש בעייה קלה עם בית המשפט הגבוה.

קישור למאמר בכאן קישור למאמר בשם- אלה בידי. קישור למאמר בשם- נשים, חוקים ופושעים. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן