כניעה לסחיטה זו הצלחה?

כניעה לסחיטה זו הצלחה?

עבריינות סידרתית או אשמה פלילית לא מונעת את היכולת לנהל את הדמוקרטיה הציונית. אולי זה לא נשמע ממש הגיוני או לגמרי מוסרי, אבל לכאורה הדבר המוזר הזה הוא כשר, שגרתי וחוקי.

בקרוב, יתכן ששנאה, גזענות, הלבנת פנים בפרהסיה, כמו גם הסתה לאיבה וטינה אלימה לא יהיו עילה מספיקה כדי למנוע מרשעים שמורדים בעיקרה של תורה לשרת במליאה.

בשלב הבא כנראה שתשונה התורה כולה, אבל זה לא נורא. אולי יהייה מותר לגנוב, לשקר, לחמוד ולפגוע? לא תהייה חובה להעלות לקשישים את הקיצבה הדלה? נפלא. זה היופי בדמוקרטיה. על חודו של קול ניתן להרוג אותה, לרמוס את חוקיה ולהחליפה בממלכה.

למעשה, כבר פורסם ברבים שחברי הכנופיה התחייבו להסכים לשינויים מהותיים בחוקים הקיימים, וזאת במטרה להושיע את הנאשם בפלילים מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

ציטוט:

ההסכם הקואליציוני קובע: עדיפות לחוקים הקשורים למערכת המשפט.

לפי ההסכם בין הליכוד ליתר הסיעות,תקודם גם פסקת התגברות – אך ללא ציון הרוב המינימלי. בנוסף לכך, הוסכם כי הסתה לגזענות לא תהיה עילה לפסילה, שמנעה בעבר מברוך מרזל ומיכאל בן ארי מלרוץ בבחירות. מחשש לפסילת בג”ץ, אישור חוק בן גביר יידחה לאחר השבעת הממשלה.

ציטוט:

הליכוד ועוצמה יהודית סיכמו: “הסתה לגזענות” לא תמנע התמודדות לכנסת.

שתי המפלגות סיכמו לבטל את סעיף 7א בחוק יסוד: הכנסת, שלפיו ניתן לפסול רשימה מהתמודדות בבחירות אם היא שוללת את אופייה של ישראל כמדינה יהודית או דמוקרטית, או אם היא מסיתה לגזענות.

עד כאן ציטוט מעורר פלצות.

מה אפשר לומר? יתכן שאין צורך להסיף דבר. סך הכל, הציבור כנראה כבר מבין לבד שהמצב רע ומר, ואם במקרה הקליטה משובשת היום אז זה יקרה מחר.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים נכנע לסחטנים. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן