עוזרים לשקופים שהזניחו העבריינים

עוזרים לשקופים שהזניחו העבריינים

אחרי שנים של הזנחה פושעת בהם רשעים אנוכיים וחמדניים התעלמו מהשקופים, מהקשישים, מהנכים ומהחולים, ובעיקר אישרו העברת המון כספים למשתמטים בריאים שלא מגדלים ביכורים ולטרוריסטים שיורים עלינו טילים, סוף סוף אנו שבים להיות אנושיים, מוסריים ומתחשבים.

ציטוט:

סיוע לעובדים החלשים ביותר: שכרם של עובדי הניקיון יעלה.

שורה של ארגונים, בראשם ההסתדרות, סיכמו על העלאת שכרם של עובדים בענף הניקיון והסדרת מעמדם • בין התנאים שאושרו: שכר משודרג, סבסוד ארוחות והגדלת השי לחג • יו”ר ההסתדרות: “מסייעים לעובדים המוחלשים במשק”

עד כאן ציטוט.

דרעי שהורשע בפלילים וישב בין סורגים הבטיח בהן צדק לדאוג לשקופים, אבל במקום לקיים את הבטחתו הוא שוב הסתבך בפלילים ובנה לעצמו ארמונות מפוארים. אפשר להאמין לאדם שמשתמש בבצל כדי לצחוק ולהזיל דמעות תנין?

החשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור מזומנים דיבר שנים על חששו המתמיד מאיומים קיומיים, אבל במשמרת שלו הסיכונים הפכו הרבה יותר חמורים. חוץ מזה, גם יש כנגדו שלל אישומים פליליים מאוד חמורים, וכנראה שהוא ימצא אחראי לאסון נורא שבו נרמסו למוות עשרות מאמינים בשל חוסר האחריות של אלה המאשרים סיכונים לצרכים פוליטיים.

האם אפשר האמין לפוליטיקאים דברניים מימין? האם הם צדיקים טהורים, זכים ותמימים שדואגים באהבה לחלשים?

תורת היהודים מצווה עלינו לנהוג חמלה ורחמים, אז למה החרדים התנגדו להעלאת קיצבת הקשישים? מה, אין להם אלוהים?

כמה טוב שבהנהגה הנוכחית יושבים יהודים שכן מבינים בכתובים, ואפילו אין להם סיבוכים משפטיים. לעומת חבורת ההנהלה השקולה, הכנופייה העבריינית עם האישומים הפליליים שלמרבה הרווחה הודחה גרמה נזק איום ונורא להמון אזרחיות ואזרחים, והגיע הזמן לעשות תיקונים ושיפוצים.

קישור מאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- מסתירים נתונים לאומיים ומסתבכים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן