פושעים זוממים לבטל חוקים?

פושעים זוממים לבטל חוקים?

יש סבירות שעבריינות, חמדנות וסחטנות ינסו להשתלט על חזון הציונות במטרה להקים כאן רודנות.

ציטוט:

הקואליציה מקשיחה עמדות: תקדם ביטול מוחלט של עילת הסבירות.
ועדת החוקה תדון בביטול מוחלט של עילת הסבירות על החלטות של נבחרי ציבור ולא בצמצומה כפי שהובטח תחילה • בין היתר: לא ניתן יהיה להכיל ביקורת שיפוטית על מינויים • המטרה של הקואליציה: סיום תהליך החקיקה עד סוף כנס הקיץ, בעוד כחודש ימים • לחץ על נתניהו מצד מחנה לוין: קדם גם נושאים נוספים ברפורמה עד סוף הכנס.

עד כאן ציטוט.

במקום שיוויון ושלום, שהם המצע של מדינת היהודים, המורדים הסוררים בעיקר רוצים להכשיר שרצים פליליים, לבטל את הדמוקרטיה ולהישאר בשילטון. נו, טוב. כנראה שבקרוב נראה איך המזימה המסוכנת והפסולה הזו תשפיע על ההמון בציון.

לא בטוח שהישועה תגיע לנו מבית המשפט העליון, שכן כבר עכשיו המוסד המכובד סולח לפושע שנמצא בניגוד עיניינים, שזה ממש ביזיון מעורר תימהון. במבחן התוצאה, יתכן שהערכאה פשוט הלכה לישון.

מרי אזרחי שאינו אלים יציל את חזון המייסדים ממזימותיהם של עבריינים ומורדים. למעשה, גם הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה יכולה לעשות את העבודה ולהחליף את ההנהגה המזיקה, אבל יתכן שלסחטנים בשחורים עדיין לא לגמרי ברור שהבטחות נוצצות ונדיבות עלולות לעורר אכזבות.

חוץ מזה, הניסיון מראה לנו שמרדנות, פלגנות ושינאת אחים מובילים לחורבנות לאומיים כואבים. למה לחזור על מישגים מצערים? לא עדיף להפיק לקחים ולכבד את החוקים?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הפללה עצמית זו פעולה הגיונית? קישור למאמר בשם- פושע סידרתי רומס את החזון הלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן