פושעים מחלקים נשקים לחברים?

פושעים מחלקים נשקים לחברים?

פושע ששוב ושוב הורשע בידי שופטים בגלל מעשים טרוריסטיים עכשיו מחלק נשקים קרביים לאזרחים שיקרים לליבו בעזרת אנשים שאינם כשירים?

זה לא קצת מסוכן? חלילה יפגעו גיבורים ישראליים על ידי חמושים שאינם מיומנים. למעשה, בחסות הלוחמה בדרום הקיצונים מספקים רובים לכל החברים העצבניים, וזה קצת מאיים על העוברים ושבים.

ציטוט:

ראש אגף כלי ירייה התפטר לאחר שאנשי בן גביר אישרו רשיונות נשק ללא הסמכה.

ישראל אבישר הודה בדיון בכנסת כי אנשים שמונו במשרת אמון על ידי השר לביטחון לאומי הפעילו חמ”ל בלשכתו למתן הרישיונות, לאחר שהדברים פורסמו ב”הארץ”. הוא הוסיף כי חלק מהנציגים ניסו לתעדף “בקשות מסוימות”, וכי המשרד יבחן את פסילת הרשיונות שנתנו אנשי השר.

ציטוט:

צה”ל על הירי באזרח שהרג את המחבל בירושלים: “חיילים לא יורים במי שמרים ידיים”

דובר צה”ל הודיע כי החייל החשוד שירה ביובל דורון קסטלמן נחקר ולא שהה ביחידתו לאחר המקרה. חייל נוסף, שנפגע באירוע, וגם היה מעורב על פי החשד בירי נחקר באזהרה.

ציטוט:

המשטרה הצבאית עצרה את חייל המילואים שירה למוות ביובל קסטלמן.

אביעד פריג’ה אמר לאחר האירוע כי חשב שקסטלמן הוא אחד המחבלים, ועורכי דינו אמרו היום כי תיעוד התקרית אינו מציג את “הירי הנוסף שביצעו הלוחם ואנשים נוספים בזירה”. השר עמיחי אליהו כינה את פריג’ה “גיבור ישראל” וקרא לבצע וידוא הריגה בתקריות דומות

עד כאן ציטוט.

יפה שיש בארץ לובשי מדים אמיצים שלוקחים אחריות על שליחותם הממלכתית לדאוג לשלום הציבור במסירות. למרבה הצער, הפושעים שאחראים לכשלים ולהפרת נהלים אוהבים להאשים אחרים אבל בעצמם לא מתפטרים.

ככה זה עם עבריינים סידרתיים. הם מצפצפים על חוקים ורומסים נהלים לצרכים אנוכיים או פוליטיים.
אולי מגיע לאומה שכבר מספיק סבלה הנהלה שמבינה בתורה ומכבדת את מיצוותה, שאינה פשע, רשע או שנאה.

להבדיל מימה שחושבת הכנופייה שמתעלמת מחובתה ושליחותה ובעיקר מתאמצת לחלץ עבריין מסוכן מהרשעה ולרמוס את הדמוקרטיה, החוק בעצם שולט במדינה, והפרתו מהווה פשע שגורר הענשה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פושע מורשע מונע חקירה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן