צביעות, נכלוליות והתנצלות

צביעות, נכלוליות והתנצלות

היה נחמד לראות את הנאשם בשחיתות מביע התנצלות, מספר שהוא בגד בשבועת הנאמנות כמה וכמה פעמים רק בגלל חמדנות, חוסר אחריות ואנוכיות, אומר שנעשתה טעות ומבטיח מעכשיו לנהוג בהגינות.

ללא ספק, כזו הצהרה הייתה מייד מטהרת את האווירה העכורה, מבטלת את שלל כיתבי האשמה ומזכה את העבריין הסידרתי באהבתה של האומה, כאילו כלום לא היה והכל לכאורה כשורה.

היום מי שהייתה שרת המישפטים הודיעה לפרהסיה שהיא כשלה, שגתה בגדה וטעתה. כדי לתקן את הבעייה היא פגעה בחבריה ועברה לתמוך בנאשם נכלולי שיורשע. מי יודע? אולי צריך לסלוח לה או לפחות לרחם עליה? סך הכל, לשגות זה כנראה הרגל אצלה.

ציטוט:

שקד: מתנצלת בפני תומכיי על כניסתי לממשלה, לא הייתי צריכה לגבות את בנט.

בנאום השקת הקמפיין של מפלגתה החדשה, הביעה יו”ר הבית היהודי ושרת הפנים חרטה עמוקה על כך שהצטרפה למהלך של הקמת הממשלה הנוכחית. היא עקצה את שותפה לשעבר בנט, וטענה שקיבלה את ההחלטה הקשה בחייה כשהחליטה לגבות אותו. “ההחלטה שלי שברה מיליון לבבות”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, שרת המישפטים לשעבר מודה שהיא טעתה, ובמקום לתמוך בדמוקרטיה היא הייתה צריכה לסייע לנאשם פלילי שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה.

מה אפשר לומר? יתכן שלא כדאי לספר לציבור כל דבר, במיוחד אם זה חושף כזבנות, נכלוליות, צביעות, בוגדנות או נאמנות לסרבנות, גזענות, שחיתות, קיצוניות ועבריינות.

קישור למאמר בוואלה..קישור למאמר בשם- גזענות ואפליה בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- גזענות ושנאה, רשעות ושואה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן