צוללות וחקירות מעמיקות

צוללות וחקירות מעמיקות

יש אפשרות בעלת סבירות מעוררת סקרנות שהציבור רק יודע על מה שהוא בעצם קצה קרחון ענק ונסתר של שחיתות, עבריינות וחמדנות.

שוחד, מרמה, הפרת אמונים וחשד מבוסס לכאורה לבגידה זה השג נפלא שקצת פוגע במדינה, אבל הנאשם משום מה עדיין לא סגור בתא.

כל עוד השר הצייתן ששמו דומה לחנה לא בדק את העיניין, אולי משום שהוא ביישן או לא ממש סקרן וחטטן, מי שהוא כביכול עבריין סדרתי וכזבן אומן לכאורה חש יחסית מוגן, וכנראה שהחמדן גם שמח להחזיק בהמון מזומן.

בעזרת השוכן במרומים עכשיו יש במישרד לביטחון פנים אדם ישר, אמיץ ובעל מוסר, וזה בטח קצת מלחיץ את מי שכבר הואשם וזומן לערכאה בעבר.

יתכן שמי שהורה לגרוס את כל המסמכים רצה להסתיר דברים פסולים? זה בכלל חוקי להשמיד מסמכים ממלכתיים רשמיים רק כדי לקלקל למחליפים ולהותירם עיוורים?

הסיפור המשונה שלעיל כנראה נכון משום שיש שלל חשדות מאוד חמורים לבגידה, גניבה, מרמה והפרת אמונים כנגד הנאשם בפלילים שכבר הודח מהשררה ורק נותר עם שרה, שהיא לכאורה קצת לקויה, אבל משום מה אף אחד מהתיקים הכי כבדים עוד לא נחקר באזהרה.

זה לא קצת מוזר? למה שהביטחון הלאומי יהייה מופקר והחשד המרכזי בכלל לא זומן לגמגם איזה תירוץ קלוש בקול ניחר?

ציטוט:

כבר לפני כשנה העיד ראש המוסד דאז – תמיר פרדו, במשטרת ישראל על קיום 2 חשבונות דולרים “בבנק אוף פנמה” חשבון אחד של שרה נתניהו וחשבון שני של יאיר נתניהו וכאשר סכומי הפיקדונות הדולרים בחשבונות אלו הגיעו לסכומים מצטברים של מאות מיליוני דולרים!!! אנחנו כידוע דיווחנו על חשבוות אלו ועל היקפם כבר לפני כשנה.

מה שעכשיו הדהים אותנו היא העובדה שנמסרה לנו ממקורותינו ולפיה ראש המוסד נחקר כאמור כבר לפני שנה על ידי יאח”ה והוא אישר את נכונות פרטי החשבונות הללו והיקפם.

אין צורך לציין כי מדובר בכסף שחור שלא דווח ומהווה עבירה על חוק איסור הלבנת הון וזאת על ידי ראש הרשות המבצעת אשר אמור לייצג את שלטון החוק במדינה. שלא כמו במקרה של רבין שם מדובר היה בפיקדון כספי פרי הרצאות שקיבל רבין ועליהם שולם מס כדין, כאן מדובר על העלמות מס בהיקף שמי ישורנו.

עד כאן ציטוט מעורר סקרנות שלכאורה מעיד על היקף השחיתות.

האם כבוד השר לביטחון פנים יורה לבדוק ללא דיחוי אם עבריינים ידועים לא במקרה מסתירים כספים רבים בחשבונות סודיים מרשויות המיסים, שזה דבר לא ראוי? אולי באותה הזדמנות גם יבדק החשד לגריסת מסמכים, לבגידה בעבור מזומים ולקיומם של פשעים נוספים?

קישור למאמר בתפוז

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן