ראש המוסד לעניינים מפוקפקים

ראש המוסד לעניינים מפוקפקים

נאשם פלילי שמסובך עד צוואר באופן משפטי מינה את ראש המוסד הישראלי באופן אישי. האם זה תיקני, אחראי ומוסרי? מסתבר שראש הכנופייה העבריינית הקיף עצמו בחבורת נוכלים חמדניים שמאוד דומים לו, וזה מסוכן ובעייתי.

ציטוט:

הבת של יוסי כהן והג’וב מהאמירויות: “התנהגות פסולה, אדם שאי אפשר לסמוך עליו”.

בדקנו עם מומחים בתחום אם להעסקת בתו של ראש המוסד לשעבר בחברה ביטחונית באמירויות יש משמעות פלילית • “קשה להימנע מהשוואה למקרים דומים, במיוחד כשזו לא הפעם הראשונה שמר כהן מתנהל בצורה שמעוררת תהיות”

ציטוט עם ציטוט:

עכשיו, כאשר השליטה בגופי התיקשורת ובמערכת המשפטית כבר אינה בשליטתה של הכנופיה הכוחנית, עוד ועוד פרשות תמוהות ופסולות שהיו מוצנעות וחבויות נחשפות לפרהסיה ההמומה מההפתעות המזעזעות.

ציטוט:

בזמן כהונתו – ראש המוסד לשעבר יוסי כהן סייע לבתו להתקבל לעבודה בחברה של ראש שירותי הביטחון באמירויות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מעניין שבזמן שהנאשם הפלילי שלט בכל הצמתים, המשרדים והעיתונים דבר לא נאמר, נחשף או סופר. למעשה, אפילו היועץ המישפטי לא ממש מיהר לאשר את הגשת האישום הפלילי נגד העבריין הסדרתי עד שהוא נכנע אחרי שנים ללחץ ציבורי ואיום משפטי.

רק עכשיו, אחרי שזמנו של ראש הכנופיה חלף, עבר, הסתבך וממתין להרשעה ומאסר, לפתע אנחנו מגלים שגם החברים והשותפים שהוא בחר הם לכאורה עבריינים מושחתים. ממש מדהים.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

המילים מהציטוט הראשון- “משמעות פלילית” ו-“מעוררת תהיות” מעידה על כך שאולי שווה לערוך כמה בדיקות. סך הכל, נראה שראש המוסד לשעבר לכאורה כבר ביצע די הרבה טעויות חמורות אבל משום מה זה לא ממש הפריע לנאשם שמצפה להרשעות.

חשוב לנקות את האורוות ולהסיק מסקנות אחרת, חלילה, שוב יכולות לבוא תקלות דומות.

קישור למאמר בשם- המושחתים גורשו והנזקים נחשפים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “ראש המוסד לעניינים מפוקפקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן