שנאה אינה מצווה קדושה אלא פשע

שנאה אינה מצווה קדושה אלא פשע

כנראה ששיחות שלום גורמות למי שמתפרנס משנאה אלימה לחוש פחד איום. חלילה, לא תהייה איבה, טינה ולוחמה מתמידה אלא הסדרה רגועה או פריחה ושלווה מה יעשו המופרעים התוקפניים שחיים מהסטייה המסוכנת מדרכה של תורה? יקחו דמי אבטלה או חלילה יעסקו באיזה מלאכה שמכבדת את בעליה? ממש נורא.

במילים אחרות, בכל פעם שיש שיחות שלום שנראות יעילות הטרוריסטים מגיחים מהמחילות האפילות בכוונה לבצע פעולות מזיקות ורצחניות כדי למנוע הסכמות או פשרות. הם מתאמצים לסכסך בזדון, להלהיט את הרוחות ולחבל בתקוות.

כזכןר לזוכרות ולזוכרים, לפני שנחתמו הסכמים עם הפלסטינים, אלה המושמצים שמאז הרגע הראשון מונעים המון פיגועים שכן יש שיתוף פעולה רציף ויציב בין המנגנונים הבטחוניים, המון טרוריסטים עצבנים יצאו מהחורים וניסו להרוג הרבה אזרחיות ואזרחים במסעדות ואוטובוסים במאמץ נואש לשמר סיכסוכים מדממים וללבות יצרים.

לאחר החתימה בא שיתוף פעולה, הגדה יחסית כבר יחסית שקטה מעל עשרים שנה. בנוסף, המדינה לאחרונה שבה לחזונה ויש פגישות היסטוריות עם הרבה גורמים בשכונה.

מטבע הדברים, מי שמתפרנס ממעשים אלימים ומצדיק את מעשיו הרעים בצורך לנקום וללחום לעולמים לכאורה למען אידאלים או אלוהים כנראה לא ממש מבין שקיים מסר בכתובים הקדושים שאוסר על פגיעה בזולתים וממליץ להימנע מריבים מיותרים בעזרת הסכמים.מכבדים

רוב האנשים רוצים לחיות בכבוד וביטחון, להתפרנס, לאכול, לשחק ולגדל ילדים חמודים. למרבה הצער, פה ושם יש בעולמו מופרעים בורים ומוסתים שלא משתלטים על יצרים אלימים ויש צורך לשים בפניהם גבולות ברורים, אפילו שזה קצת לא נעים.

קומץ קיצונים תוקפניים לא יצליח לשנות את דעתם של רוב האזרחיות והאזרחים, אז הם מזיקים, מנסים לעשות רעשים תקשורתיים, להשמיע קולות רמים ולהראות מפחידים. בדרך כלל, לאחר המעשים השגויים והמזיקים של המופרעים יש בעולמו פחות זדים.

קישור למאמר בכאן: קישור למאמר בשם- הסדרים נורא מפחידים טרוריסטים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן