שר הביטחון שומר על ציון

שר הביטחון שומר על ציון

שר הביטחון פועל באחריות, בשיקול דעת נבון ובהיגיון כדי להגן על שלומה של ציון.

ציטוט:

גנץ יבקש מהאמריקנים: תקפו מטרות אירניות.
עם מה שנראה כקריסה מתקרבת של שיחות הגרעין בווינה, ישראל מחריפה את הטון • שר הביטחון יצטרף לראש המוסד בפגישות בוושינגטון, והשניים יציגו לארה”ב את התוכנית החלופית מול טהרן • ישראל תדרוש פעולה צבאית והחרפת סנקציות ממשית אם לא יהיה הסכם.

עד כאן ציטוט.

כמובן שעדיף לגבש קואליציה רחבה כדי לחלק את העבודה ולמנוע סכנה עולמית חמורה, אבל אם לא תהייה ברירה ישראל יכולה גם להסתדר בכוחות עצמה.

הנאשם הפלילי אומנם דיבר הרבה על היותו חרדתי, מפוחד ודאגני בציבורי, אבל במשמרת שלו המצב הפך ממטריד לסיכון לאומי ממשי.

לעומת הכזבן הנכלולי שמסובך עד צוואר באופן משפטי ציוני אחד פעם בנה ליד דימונה מפעל תעשייתי, אבל לא דיבר על זה הרבה בציבורי. ציוני אחר התעקש לפתח מערכת ליירוט טילים, והיא מונעת נזק רציני וכבר משמשת גם את הצבא האמריקני.

אפשר לסכם ולומר שהציונים בנו מדינה, הגנו ושמרו עליה בהצלחה. מה עשה הנאשם בפלילים למען התושבות והתושבים? דיבר למיקרופונים? ביטל הסכמי פיקוח יעילים? עשה רווחים אישיים מעסקים מפוקפקים וחשודים בלי שבמשרד הביטחון יודעים?

טוב שבני ינסה לדבר עם האמריקאים ולקדם תיאומים. אין ברירה. הכנופיה העבריינית שהודחה הזניחה את ביטחון המדינה, ועכשיו יש לנו בעייה חמורה שצריך להתמודד עימה בצורה נחושה ויעילה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הנשיא רציני.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן