תקשורת חופשית, כנועה וצייתנית

תקשורת חופשית, כנועה וצייתנית

מה אפשר לומר על החשיפה המדהימה שמופיעה למטה? מסתבר שהמורשעת הלקויה גם עודדה רמייה והונאה ולא רק נהנתה ממישלוחי שמפניה יקרה וחמגשיות שעליהם לא היא שילמה.

ציטוט:

באחת השיחות דורשת שרה מחפץ לפעול נגד השר לשעבר רוני בר און: “איש דוחה, היית מארגן צוות שלם של טוקבקים כמו שאמרתי לך”

עד כאן ציטוט.

יתכן שכבודה, מעמדה ורוב הודה של המשפחה, זו שרובה הסתבך בערכאה עם כיתבי אשמה, מאוד חשוב לה ולכן המורשעת הלקויה טרחה והורתה להציף את התקשורת והרשת החברתית בדיברי שבח, הכפשה והונאה.

למעשה, אפילו בעלה הנאשם שמצפה לישיבה בתא כנראה לא ישן היטב בלילה בגלל מעורבותו המפוקפקת בפרשה עיתונאית מאוד דומה. כאמור, התדמית הציבורית הצחה והמרשימה כנראה חשובה למשפחה שהודחה.

זה יפה להפיץ ידיעות שיקריות, פוגעניות ומזיקות לפרהסיה לצרכי פוליטיקה? הלבנת פנים בפרהסיה זו מצווה חשובה? יתכן שהמורשעת הלקוייה פעלה בצורה שסותרת חובה יהודית עתיקה? ממש מזעזע.

אז מה, פסיכולוגית רחומה מארגנת קנונייה אפלה שנועדה להפיץ ברשת את זעמה המרושע? ועדת האתיקה של הפסיכולוגים הישראלים עדיין שומרת על שתיקה ולא לקחה את רשיונה של המורשעת בערכאה? למה? היא מוסיפה לארגון המקצועי הרבה גאווה?

למעשה, פעם הנאשם בפלילים סיפר שהוא לכאורה מינה בוגד ציוני שעובד בעבור האיראנים לתפקיד רמטכ”ל כדי שהוא יעביר לאוייבים סמסים עם נתונים אישיים מביכים, ובסוף התגלה שהריגול אחרי הטלפון של בני בעצם הגיע ממישרדו של היועץ המשפטי לכזבן הנכלולי עם הסיבוך המשפטי.

לא בטוח שאלפי טוקבקיסטים זועמים, ארסיים וקולניים שמשתוללים ברשת ירמו לעם בציון להנות מכזו התנהגות, שכן רוב האנשים בארץ לא באמת אוהבים גסות רוח, תוקפנות ורישעות חסרת התחשבות. סך הכל, הדברים הללו לא ממש מייצגים את דרכה של הדמוקרטיה, התרבות או היהדות.

מה עושים נגד גדודים של טוקבקיסטים זדוניים שעובדים במרץ צייתני בעבור עברייניות מורשעות ונאשמים חשודים? האמת היא שזה לא ממש בעייה לבצע לחיצת חסימה קטנה.

מאוד קל לזהות רשעים שכן להבדיל מרוב היהודים הם זוממים להזיק, להציק, לשנוא, לפלג, לסכסך, לאיים ולפגוע באחרים. אין צורך לרחם על רשעים שמפיצים שקרים ומסיתים ברשת עם החברות והחברים. קליק אחד, והמזיקים הזדוניים נעלמים.

קישור למאמר ב-N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן