הודעה לזדים- היהודים מגיבים

הודעה לזדים- היהודים מגיבים

הרבה רשעים, זדים ואוייבים ניסו להשמיד את היהודים במשך אלפי שנים, וזה קצת לא נעים.

כידוע ליודעות וליודעים, בכל דור ודור באים לנו סיכונים קיומיים, ולכן אחרי כמה חורבנות לאומיים היהודים החליטו שאולי כדאי להשכים ולנטרל איומים לפני שהם מזיקים.

אומנם, תורתנו מצווה על מתן כבוד לבריאה וליצירים, הימנעות מרע, עשיית טוב, רדיפת שלום והסדרים שאינם אלימים, אבל בגלל חשיבות פיקוח הנפש מותר לנו לחסל איומים קיומיים או רצחניים ללא היסוסים.

בעברית קלה, היום כבר אי אפשר להמשיך לרצוח אותנו בלי לחשוב שלא תהייה תגובה אלא התעלמות שקטה או מחיאות כפיים בעמידה. זה קצת לא נעים בעבור האומה שנבחרה לכבד את החיים להשמיד איומים, שהרי לעיתים יש להם הורים או ילדים, אבל אין מה לעשות אחרת באים נזקים קשים.

כשדיונים והסכמים לא מועילים הצדדים בדרך כלל עוברים לשימוש באמצעים אחרים, קצת פחות נעימים, וכולם סובלים. היום, מה שכנראה יהייה הכי מצער זו הפגיעה באקלים, אבל לא בטוח שיהייה מי שיקוננן על האיראנים, שבעיקר מעצבנים, זוממים ומזיקים בשם אלוהים.

ציטוט:

איראן הודיעה: מדען וקצין משמרות המהפכה נהרגו ב”משימות”.

שוב מקרי מוות מסתוריים באיראן: הרפובליקה האיסלאמית דיווחה על מותו “בתאונת דרכים במהלך משימה” של עלי כמאני, קצין בזרוע האווירית של משמרות המהפכה. זמן קצר לאחר מכן דווח על מות מדען התעופה מוחמד עבדוס, שעליו נכתב כי “הצטרף לשהידים הרבים שנהרגו למען המהפכה”

ציטוט:

בכיר בצבא האיראני: “אם ישראל תעשה טעות, נשמיד את תל אביב וחיפה”

ציטוט:

בנט וביידן בהצהרה משותפת: “לאיראן לא יהיה נשק גרעיני לעולם”
רה”מ ונשיא ארה”ב נפגשו לראשונה בבית הלבן ושוחחו במשך 50 דקות בחדר האוכל הפרטי של ביידן. הנשיא בירך את בנט (“הפכנו לחברים טובים”), הצהיר כי אם המגעים הדיפלומטיים עם טהרן ייכשלו – יפנה לנתיבים אחרים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מעניין שמי שמאיים, מתכונן, מתארגן ושואף לפגוע בישראל מקבל זימון לא צפוי לפגישה דחופה עם האל, זה שהכל ברצונו, בכל מקום, בכל עת, ביום ובליל.

אולי עדיף היה אם אוייבינו כבר יבינו משלל הפיצוצים והאסונות המשפחתיים שכדאי לעשות עימנו הסדרים במקום להסתכן בנזקים קשים שרק מחמירים, אבל זו לא בשליטתנו. מי יודע? יתכן שהם לא מאמינים שיש לנו מוכנות להגן על הישראליות והישראלים, ללא קשר לסיכונים ולמחירים?

אין בעייה להדגים בכמה שיגורים. העבודה תסתיים בפחות משעתיים ואז נוכל לעבור לעיסוק בדברים יותר שמחים. מצד שני, עדיין יש קצת זמן לפני שהפרסים חלילה יהפכו למשהו שכתוב עליו בסיפרי היסטוריה משעממים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ההנהלה פועלת והאופוזיציה מפריעה. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה. קישור למאמר בשם- יהייה פיקוח על מה שתישא הרוח?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הודעה לזדים- היהודים מגיבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן