אין ברירה אלא לנטרל סכנה

אין ברירה אלא לנטרל סכנה

יש כל מיני דרכים שבהן ניתן להיות אור לגויים, שזה חלק חשוב מכוונת המייסדים.

אפשר למשל להקריב יהודי נצרתי סלחני כדי שלעובדי האלילים בעולם תהייה תורה, אלוהים ואמונה במשיחים. למעשה, גם להמציא פצצת אטום או לייסד את מדע הפסיכולוגיה עוזר לעשות רושם טוב יותר.

בזכותנו לכולן וכולם יש סוף שבוע, וזה רעיון מצויין. בקיצור, עד כה קצת תרמנו לעולם, ואפילו עזרנו לרשום בהיסטוריה האנושית פרק מעניין עם לקח מזעזע ומחריד שכמותו עוד לא היה אף פעם.

בזכות ציוני אנושי, אחראי ושוויוני יש לנו הגנה מפני טילים שכמותה אין לאחרים. אנחנו היחידים בעולם שהקימו מדינה שחרבה לפני אלפי שנים והפכנו ארץ שוממה למקום שוקק חיים. בקיצור, כנראה שאנו באמת קצת שונים.

למרבה הצער, אומה שנבחרה לכבד את החיים נרדפת כבר המון שנים. מסיבה זו, אין לנו ברירה אלא לפתח אמצעים שיגנו על התושבות והתושבים וינטרלו איומים.

ציטוט:

“הישג היסטורי”: לראשונה בעולם – ניסוי ליירוט רקטות ומל”טים בלייזר.

ציטוט:

בעל טווח שיגור מוגדל ל-50 ק”מ: זה טיל הנ”ט המתקדם ביותר בעולם.

עד כאן ציטוט.

מערכות יירוט בעזרת קרני אור וטילים שאין לאוייבים או אפילו לחברים הם התוצאה של האיומים המתמידים. בעזרת השם, בעתיד נייצר טרקטורים עצמאיים או מערכות מתוחכמות להשקיית גידולים. איך אומרים? ויכתתו את חרבותם, לעיתים.

בינתיים, עוד אין שלום והסדרים, בגלל הקיצוניות והסרבנים שמורדות ובוגדים בחזון המייסדות והמייסדים, ולכן אנחנו חמושים, עירניים, יעילים ומצויידים. ככתוב- ולא ישא גוי אל גןי חרב, אבל כדאי שיהיו לנו אמצעים, שלא לדבר על השמועות הלא מבוססות שמפיצים מקורות הזרים.

מה אפשר לומר? יתכן שאוייבינו ושוחרי רעתנו קצת יותר מודאגים מאיתנו. מצד שני, עדיף להימנע מהצורך להדגים מה קורה כשמאיימים עלינו. שלום הוא החזון לציון, והוא עדיף על פני מדון ויגון.

לסיכום, כדאי שננסה להיות אור לגויים, אבל גם יתכן שיבואו הבזקים, ברקים או הסכמים רגועים. הדברים עדיין לא ברורים. למרבה המזל, הכל ברצונו של השוכן במרומים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “אין ברירה אלא לנטרל סכנה

  1. פינגבאק: itonBareshet

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן