חשוב לנסות ולא להרפות

חשוב לנסות ולא להרפות

חדשות לגבי ניסיונות, חלומות, הזיות ומטרות שנראות ראויות:

זה די נחמד לבשר שדי מהר אחרי הצעד הראשון בא עוד אחד, וכנראה שהוא לא יהייה האחרון. למעשה, עכשיו יתחיל מסע מעניין, וכמובן שאצל הצועדים והצועדות קיימת תקווה זהירה שהוא יסתיים בששון ולא באכזבה ויגון. במציאות, הכל יכול להיות, ויודעי דבר מספרים שזה רצונו של האל העליון.

בעוד שהאופוזיציה מנסה לפגוע בציון ומקדמת אסון מדיני בזדון, במשרד הפטנטים נרשם רעיון, ובשבוע החולף נחתמה שותפות. אתמול נמצא מימון בעבור העלות, ומחר תתקיים שיחה שלישית עם מי שיבנה מודל קטון אך רב משמעות.

בעברית קלה, יש התקדמות קטנה לקראת המטרה, ואם תצלח המזימה עשוייה לבוא לנו בתוך תקופה לא ממש ארוכה מהפכה שכנראה תגרום לטלטלה, אבל טובה, זולה ונקייה. מטבע הדברים, העוסקים במלאכה חשים שמחה ותקווה, אבל אך זה עתה החל המסע המרגש אל הבלתי נודע.

אנרגיה ירוקה והתפלה בעזרת כוחות טבע עשויים להיטיב עם האומה, וזו מטרה יחסית ראויה. סך הכל, ניסיונות להזיק להנהלה ולמדינה תורמות פחות לקהילה שכבר מספיק סבלה. אולי הפיתוח יוזיל קצת את יוקר המחייה? חשוב לזכור שאם נרצה אין זו אגדה. חוץ מזה, אם לא מנסים אז לא יודעים איזה דברים עובדים ואלה שגויים, מטופשים או סתם מאכזבים.

קישור למאמר בשם- הושלם צעד ראשון במסע לאי שם. קישור למאמר בשם- עוד חזון קטון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חשוב לנסות ולא להרפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן