שר המשפטים אוהב נאשמים בפלילים?

שר המשפטים אוהב נאשמים בפלילים?

האם יתכן ששר המשפטים במדינת היהודים מנסה לעשות עסקים מפוקפקים ונכלוליים עם נאשם בפלילים למען רווחים אישיים?

כידוע ליודעות וליודעים העבריין הסידרתי גם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי למען רווח כלכלי אישי ובחוסר אחריות חגיגי שגרם לאסון נוראי. למה לאיש חוק בחליפה ותסרוקת יפה ללכת עם פושע שישלח לשבת במתקן כליאה ציבורי בתום ההליך המשפטי? נו, טוב. זה באמת קצת קשה להאמין, שלא לומר נשמע הזוי לחלוטין

ציטוט:

פרסום ראשון: המגעים של סער והמקורב לנתניהו להקמת ממשלה חדשה.
שר המשפטים מאיים לפרק את הממשלה: מאחורי הקלעים מנהל סער מגעים עם יעקב אטרקצ’י, איש סודו של נתניהו. ל-YNET ו”ידיעות אחרונות” נודע כי השניים דנים על הקמת ממשלה עם הליכוד. סער מכחיש, אולם בשיחות סגורות ביקש נתניהו: להוריד פרופיל במתקפות על יו”ר תקווה חדשה.

עד כאן ציטוט שמעורר קצת השתאות.

בדרך כלל, מי שממונה על קיום ושמירת החוק לא עושה מימנו צחוק. במקרה שלעיל, נראה שהמצב קצת שונה.

למרבה הפלא, עורך דין ופוליטיקאי מנוסה רוצה לחבור לעבריין סידרתי שיורשע וישלח לכלא? האם יש בעולם הרבה מיקרים כאלה? מבחינה ציבורית, איך בעצם אפשר להצדיק חבירה לכנופייה עבריינית?

מה אפשר לומר? לא בטוח שכל שרי המשפטים נוהגים לנסות לעשות הסכמים עם פושעים למען רווחים אישיים, אבל תמיד יש הפתעות בחיים. יתכן שלפעמים אנשים חושבים על התפקידים שבהם הם חושקים, קצת מתבלבלים, מאמינים לכזבנים מפורסמים ומתעלמים מהנתונים המציאותיים בעודם חולמים.

זה כדאי לסגור הסכמים עם נאשמים בפלילים שבגדו בשבועת האמונים? כזבנים סדרתיים הם אנשים אמינים? למה שר המשפטים סבור שצריך לאפשר לעבריין עם שלל תיקים ועוד כמה חשדות חמורים לעסוק בעניינים ציבוריים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אולי כלום לא היה אבל תבוא הרשעה. קישור למאמר בשם- חטאים, פשעים ושבועת אמונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “שר המשפטים אוהב נאשמים בפלילים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן