חטאים, פשעים ושבועת אמונים

חטאים, פשעים ושבועת אמונים

הכנופיה הנכלולית והעבריינית שכשלה, חטאה, הסתבכה והודחה משמיעה המון קולות זעקה, צווחה וצרחה. היא מנסה ככל יכולתה לפגוע במדינה, מצפצפת על הצבא ומתעלמת בכוונה מהבעייה שתיווצר ללא משטרה ישראלית בגדה.

החבורה המזיקה שנאשם בשלל תיקים פלילים בראשה כנראה עושה ככל יכולתה כדי להביע את תסכולה, יגונה, חרדתה וזעמה, וזה נעשה ללא כל התחשבות באומה, שלומה או ביטחונה. למעשה, לכנופייה אפילו אין כאבי בטן בגלל גרימת נזק לתושבות ותושבי המדינה, או לצבא, שכן פורסם שעיקר עניינה הוא לחזור לשליטה.

אומנם, שבועת הנאמנות שניתנה במליאה מחייבת את הנציגים והנציגות לכבד את החוק במדינה ולפעול בכפוף לנהלים בדמוקרטיה, ורק לטובתה, אבל כנראה ששחיתות ואחיזה חמדנית בקופת הפרהסיה מעוורת אפילו עיני חמדנים, סחטנים ונוכלים שמועמדים להרשעה וישיבה במתקן כליאה.

יתכן שהמערכה העזה שכוונתה הסתה וליבוי שנאה עובדת, בחלקה, אפילו שהיא לחלוטין סותרת את עיקרה של תורה. עובדה, הכנופייה הצליחה לפתות בוגדת עריקה שהאמינה שנאשם פלילי וכזבן סידרתי לכאורה יתן לה עבודה בעוד שבמציאות הוא יורד מהבמה ויוכנס לתא.

לאחרונה, הנציגות והנציגים מהאופוזיציה המזיקה הכריזו על יציאה לשביתה, ושתשרף המדינה.
כתוצאה מהמרד הגדול בשבועת הנאמנות שניתנה בפני האומה יש לכנופייה כוונה להתנגד לכל מה שההנהלה עושה, אפילו אם זה לטובת המדינה.

לדוגמה, האופוזיציה מפריעה לפעילות משטרתית למען שלומם ושלומן של מאות אלפי ישראלים וישראליות שמתגוררים בשיטחי רשות שכנה שטרם הוכרזה כישות מדינית בפני עצמה, או למתן מענק לימודים שהובטח למשרתות ומשרתים בגבורה יתירה.

בעברית קלה, האופוזיציה בוגדת במדינה ובשבועתה לכבד את טובתה וחוקיה. אז מה עושים כאשר צצה כזו בעייה שעוד לא הייתה? אפשר לפטר את השובתות והשובתים ולהביא במקומם נציגות ונציגים שכן מוכנות לשרת את האזרחיות והאזרחים? למה לבוא בבוקר לעבודה במליאה אם הכוונה היחידה היא לחבל ולהפריע בכוונה רעה?

כל הלאומניות והלאומנים שחיות וחיים בשטחים ישמחו כשהנאשם בפלילים יגרום לכך שלא יהיו בסביבה שוטרים? שבגללו הן והם יחשבו לתושבות זרות ולתושבים זרים? שסגר על השטחים ימנע ממאות אלפי ישראליות וישראלים להצביע במדינת היהודים? האם חברי וחברות האופוזיציה באמת רוצות ורוצים להיות אחראיות ואחראים לכאלה דברים?

למעשה, זה יהייה נחמד מאוד אם הצבא ישלוט לבדו בשטחים, יצוד טרוריסטים אלימים ומסוכנים, ויבצע משפטי שדה קצרים אך יעילים.

אם חלילה יהיו אבלות או אבלים כתוצאה מהשינויים יהייה ניתן להפנות את המקוננות והמתלוננים למי שלא רצה שהחוק הישראלי ישלוט בשטחים הכבושים. ככה זה כשאין כאבי בטן לפוליטיקאיות ולפוליטיקאים. מי שסובל זה האזרחיות והאזרחים, שלא לדבר על היתומות והיתומים. הצבא רשאי לפעול לפי הנהלים, ובזכות נאשם בפלילים לא יהיו בשטחים לובשי מדים כחולים.

מי יודע? יתכן שללא מורא ממשפטנים אזרחיים מקושרים וסיבוכים חוקיים החיילים והקצינים יפסיקו להיות ביישניים ויטפלו בצורה נחושה ויעילה בפורעים. ללא ספק, פעילות שכזו עשוייה לצמצם באופן משמעותי את מספר הפוגרומים האלימים, ואולי גם קצת לדלל את אוכלוסייות המבצעים המסוכנים.

ציטוט:

שנת הנס: גם אם לא תעביר עוד אף חוק, הממשלה הזו טובה בהרבה מהאלטרנטיבה.

ציטוט:

מירי רגב: “החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים”

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על שאפתנות, רישעות, דורסנות, אטימות וחוסר התחשבות.

מה אפשר לומר? בין מתן שירות אחראי ויעיל לציבור ובין גרימת נזק למדינה בכוונה יש הבדל ניכר.

לסיכום, הכנופיה שמובלת על ידי נאשם בפלילים שיורשע ויוכנס לתא עושה ככל יכולתה להפריע למדינה ולהנהלה. ללא קשר, זה בכלל לא משנה אם המליאה תעצור ממלאכתה, או האופוזיציה תסרב לכבד את שבועתה ולעבוד למען האומה. רק צריך קצת סבלנות רגועה.

כשהעבריין הסידרתי, המסית, המזיק והכזבני יוכנס לתא אפלולי תבוא רווחה גדולה לחזון הציוני. עד אז, גם יתר הפושעים שמצייתים לנאשם הפלילי ינסו להפריע לשאר התושבות והתושבים. בקיצור, זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. מעניין מי ינצח בסוף המערכה? המדינה או הפשע?

בדרך כלל, ההחלטה על מעצר נאשם עד תום ההליכים מתבססת על מידת הסיכון שתגרם לאזרחיות ולאזרחים. כאשר העבריין חסר שליטה ואלים, בדרך כלל מאפסנים אותו מאחורי סורגים כדי למנוע פיגועים נוספים.

לפי כל הסימנים, הנאשם בפלילים ממשיך לפגוע במדינת היהודים, מעשיו מזיקים למתנחלות, למתנחלים, לחיילות ולחיילים. בקיצור, דומה שיש סיבה לעצור את העבריין שכן הוא ממשיך לגרום נזקים חמורים לאחרות ואחרים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- העבריינים מפקירים את השטחים. קישור למאמר בשם- שריפת המדינה זו מזימה שפויה? .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “חטאים, פשעים ושבועת אמונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן