העבריינים מפקירים את השטחים

העבריינים מפקירים את השטחים

חבר ושותף לשעבר של הנאשם בשלל תיקים, זה העבריין הסדרתי שממתין לישיבה מאוחרי סורגים שגם חשוד בבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים, עכשיו שולט במשרד המשפטים.

מי יודע? אולי הדבר קצת מלחיץ את הפושע הסידרתי עם התיקים, במיוחד אם הוא מסובכך עד צוואר בהליכים משפטיים, ויבואו נוספים.

ציטוט:

סער מחריף את הטון נגד נתניהו: “התנהגות צינית וחסרת אחריות”

עד כאן ציטוט, שכנראה מתאר את המציאות וחושף עבריינות, שלא לומר זדוניות או חוסר אחריות מעורר פלצות.

למטרות פוליטיות הנאשם מוכן לפגוע בצבא, בדמוקרטיה ובחלק גדול מהעם? מה, לא אכפת שלמשטרה יהייה אסור לפעול ולהפעיל את סמכותה בגדה? הוא באמת רוצה שהצבא יבצע משפטי שדה זריזים לטרוריסטים שתוקפים ומסכנים אנשים בשטחים הכבושים באמצעים אלימים?

נו, טוב. כנראה שלנאשם יותר חשוב לפגוע המדינה ולשלוט בה מאשר להתחשב ביושביה. מי יודע? כנראה שזה קורה בגלל שהדמוקרטיה מציקה לו עם כיתבי אשמה, שלא לדבר על וועדות חקירה שיחשפו אחריות לאסון נורא ובגידה בעבור עמלה שמנה בלי שמישרד הביטון ידע.

בעברית קלה, בזכות המרד הגדול שאירגן הנאשם הפלילי יש סיכוי שלישראל לא תיהייה סמכות להפעיל בשטחים כוח משטרתי. האם צעד כזה ישמח את כל המתגוררות ומתגוררים מחוץ לקווים הירוקים? הפורעים בגבעות יהנו ממישפטי שדה קצרים?

חלילה, יהיו תלונות, אסונות, זעקות או בכיות, הן כמובן יופנו ישירות למי שאחראי על הכשלים לצרכים אנוכיים. אולי צריך לנסות לחזור על הסברים קודמים? תפקידה של האופוזיציה בדמוקרטיה הוא להוות חלופה ראוייה למנהלים, לא להזיק למדינה בכוונת תחילה לצרכים אישיים.

חוטאים שמורשעים בדרך כלל נענשים על המישגים הפסולים, אבל אין באמת צורך לאפשר לעברייניים מסוכנים להמשיך להזיק לאחרים בזמן ההליכים. אולי עדיף לסגור אותם מעצר עד תום הדיונים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- שוברים את הכלים ולא משחקים. קישור למאמר בשם- העבריינים מפקירים את השטחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “העבריינים מפקירים את השטחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן