נערות זוהרות עם שאיפות ממלכתיות

נערות זוהרות עם שאיפות ממלכתיות

יתכן שכבוד הנשיא הישראלי צריך להתחיל לחוש איום קיומי. מסתבר שבעוד שמונה שנים תתייצב מולו קשישה צבועה, מטופחת, אמידה, משכילה ונאה כדי לגזול מימנו את התפקיד הכי מכובד במדינה.

ציטוט:

הבחירות לנשיאות צפויות להתקיים אמנם בעוד כשמונה שנים, אולם אשת העסקים פנינה רוזנבלום הצהירה היום (רביעי) בריאיון בערוץ 14 כי היא מתכוונת להתמודד. במענה לשאלה האם היא מתכוונת לחזור לפוליטיקה, אמנה רוזנבלום: “אני מתכוונת לרוץ לנשיאות המדינה. חושבת שאייצג את מדינת ישראל בצורה הכי מכובדת ויפה בעולם.

עד כאן ציטוט.

אומנם בעוד שמונה שנים המועמדת הזוהרת והמוכשרת תהייה כבר הרבה מעל גיל שיבעים, אבל סביר שחזותה המרשימה תראה רעננות, תציג נשיות ותהייה מלאת תום נעורים, כנראה בגלל מוצרי יופי יעילים או אולי בעזרת טיפולים רפואיים מרשימים.

מצד שני, יתכן שהנערת הזוהר שקצת בגרה סתם הביעה את הערכתה הרבה לעצמה, לכישוריה ולעשייתה הציבורית הברוכה, שכן אולי לדעתה היא תרמה המון לאומה, וגם קצת לקחה.

אם מותר בדמוקרטיה להביע משאלות שיבטאו שאיפות בחופשיות וללא מגבלות, כנראה שניתן לומר שאני מקווה שבעוד שמונה שנים אהייה אמיד, מפורסם, צעיר, בלונדיני ונאה, אבל יכול להיות שזה לא יקרה. ככה זה עם משאלות. לא כולן מתגשמות.

קישור למאמר במעריב

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן