דיוניים מענינים עם השוכן במרומים

דיוניים מענינים עם השוכן במרומים

בדמוקרטיה מותר לאזרחים ולאזרחיות להביע דעות, לספר על חוויות או להתנדב לדבר שטויות. למעשה, אפילו אין מגבלות על האמונות המשונות של התושבים והאזרחיות, ואחיות רחמניות לא באמת דולקות אחרי מסרבי חיסונים עם מחטים גדולות ומפחידות, על אף השמועות והחרדות.

ציטוט:

גלית דיסטל למורן קורס: “אני משוחחת עם הקב”ה 800 פעם ביום”

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על דבקות ורוחניות, אבל זו רק אפשרות.

ללא קשר, כאשר יש מצב שבו מתקיים שיח מתמשך וסוער עם מישהו אחר שלא קיים או מדבר אלא רק בדיווחי המספר, יתכן שחופש הביטוי מאפשר הצצה לאירוע מעניין יותר.

אך לאחרונה, האומה שמעה להפתעתה שלקדושה המעונה, שהיא ארסית, מרושעת, אלימה, בורה וגסה, יש נטייה לשוחח עם השכינה כמה מאות פעמים ביממה, וזו לא הגזמה או בדיחה שכן כך היא סיפרה בעצמה.

נו, טוב. מה אפשר לומר? חופש ביטוי זה דבר דמוקרטי ונהדר, אבל לשמוע בראש קולות ולנהל שיחות תכופות עם דמויות ערטילאיות שאינן אפילו גשמיות זו אולי עדות לבעיות קלות. בדרך כלל, אחרי יום יומים של נטילת תרופות כבר לא שומעים את הקולות ולא רואים את המראות.

אומנם, לא נערכה לחברת הכנסת הסוערת שום אבחנה מסודרת, אבל יתכן שלספר בציבורי שהיא מנהלת מאות שיחות עירניות עם הבורא באופן פרטי ויום יומי חלילה מעיד על ליקוי בריאותי כלשהו או סתם קושי קל בהבנת המצב המציאותי.

כמה טוב שחברת הכנסת הדברנית והדעתנית לא סיפרה שהשכינה עונה לה, או שהן מנהלות שמונה מאות שיחות מעניינות ביממה. חלילה, אם הייתה מדווחת שהאל העסוק גם עונה לשלל פניותיה הטרחניות שכנראה מגיעות ללישכה ללא הפוגה, כנראה שלא הייתה ברירה אלא לזמנה לאיזה מרפאה כדי לפתור די בקלות את הבעייה. רק צריך תרופה ודי מהר כבר לא שומעים ורואים בראש דברים מרגשים שאינם גלויים לאחרות ולאחרים.

חוץ מכל מזה, בכתובים מוזכרים מפגשים בודדים ומרגשים של אבותינו עם השוכן במרומים, אבל זה קרה רק ליחידים, ולמרבה הצער כתבינו הזריזים לא השיגו צילומים מהאירועים המרהיבים. לעומת מה שמופיע בתורה הקדושה, מסתבר שהצדיקה, שלדבריה התעללה בבנה בצורה בוטה, אכזרית ושגויה, זוכה למאות שיחות עם השכינה, כך לדבריה שלה. מה אפשר לומר? כנראה שהיא מיוחדת במינה ואין כמותה.

כל עוד חברת הכנסת הרגועה פונה לאלוהים ללא הפסקה ואין מהשמיים תשובה אין באמת סיבה לדאגה. במידה וחלילה יגיע דיווח שגם הושמעה לה תשובה יתכן שיהייה צורך באבחנה או במתן תרופה.

קישור למאמר בהידברות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “דיוניים מענינים עם השוכן במרומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן