בגידה מביאה תוצאה טובה?

בגידה מביאה תוצאה טובה?

מעניין מה יעלה בגורלה הפוליטי של מורדת עורקת שבגדה בחברים למען פיתויים נוצצים לתפקידים רמים שהפריח בקול נעים כזבן סידרתי שמסובך עד צוואר בפלילים. האם היא כבר מבינה שיש אנשים שמשתמשים באחרים ואז זורקים?

ציטוט:

נדחתה בקשת הפיצול של סילמן, תיאלץ להתפטר מהכנסת כדי להתמודד בבחירות.
ועדת הכנסת דחתה את בקשת הח”כית מימינה. חבריה לשעבר בקואליציה הצביעו נגד ואחת מהן אמרה: “לא ניתן פרס למי שגררה את ישראל לבחירות”.

ציטוט:

הולכת הביתה: ההתרסקות של אורלי לוי אבקסיס בליכוד.
אורלי לוי-אבקסיס קיוותה שהייחוס המשפחתי יעזור לה בפריימריז בליכוד, וגילתה בדרך הקשה שהליכודניקים פחות אוהבים נדידה פוליטית. אחרי ישראל ביתנו, גשר, מרצ והליכוד – אורלי לוי כנראה הולכת הביתה.

עד כאן ציטט.

מי שללא ספק בטח מבינה את המשמעות הציבורית של פעולה נכלולית, פוגענית ובוגדנית, ואת התבונה שמתן אימון בעבריין עם שלל כיתבי אשמה, היא אורלי הדברנית, שנדחקה החוצה לאחר שמרצונה גילתה לאומה המומה שהיא אינה אישה נאמנה.

מי יודע?, אולי הפרהסיה בעצם כן מעריכה יושר, אחריות ותבונה על פני אנוכיות, חמדנות ובגידה.

אורלי הנאה והמשכילה פעם פגעה במפלגתה בצורה מפתיעה וקשה בעבור הבטחה יפה, ועידית שכנראה מצייתת לבעלה ללא יכולת מחשבה בעצמה פירקה ממשלה טובה בתיקווה לקידום בעבודה למשפחה.

במבחן התוצאה, כל מי שבשגגה, מתוך תקווה או סתם מחמת חוסר הבנה בנפתולי הפוליטיקה האמין או האמינה לכזבן שיורשע כנראה טעה וטעתה. למעשה, יש אפשרות שהדבר המביך הזה קרה לאומה שלמה שרומתה בהצלחה על ידי מוכר רהיטים רהוט במשך תקופה יותר מידי ארוכה.

אז מה? יתכן שהכזבן הסידרתי שהוא גם נאשם פלילי גרם לנו נזק לאומי? אולי הבעייה היא עם השוחד הפוליטי? יתכן שצריך לרחם על עידית ואורלי שכנראה לא חשבו שמה שהן עושות למען עבריין סידרתי ונכלולי הוא בעצם קצת שלילי.

אפילו ראש הממשלה האחראי והציוני פעם התפתה להאמין לכזבן מימין עד שחטף בעיטה כואבת והבין, כך שעריקות המאוכזבות נמצאות בחברה טובה. בעזרת השם, האחראי לכל הסבל ימצא אשם ויורשע בבית דין.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- חוטאים ונענשים בסבבים מעגליים. קישור למאמ בשם- בלי הנאשם הפלילי יש שיפור משמעותי. 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן