טרוריסטים אלימים ורעולי פנים

טרוריסטים אלימים ורעולי פנים

על אף הדאגה או השאיפה ההזוייה לא תהייה אצלנו מלחמת אחים, שכן הלוחמים ולובשי המדים נאמנים למדינה ולחוקים, לא לנאשם בשלל תיקים, זה העבריין הסידרתי שמסובך עד צוואר בהליכים משפטיים.

מה שימשך ללא קשר לויכוחים פוליטיים מעניינים זה המאבק בטרוריסטים, פוגרומיסטים, מופרעים אלימים, פושעים, ומזיקים זדוניים שבכוונה פוגעים באחרים, שזו פעילות אסורה שלפי כל הדתות היא חטא נורא לשוכן במרומים.

ציטוט:

צה”ל ירה לעבר ישראלים רעולי פנים בגדה, אחד מהם נפצע בינוני.

לפי הודעת הצבא, הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד, ורק לאחר מכן התברר כי מדובר בישראלים. לטענת החיילים, החשוד ניסה להימלט לאחר שיידה אבן – ולכן ירו לעברו.

עד כאן ציטוט.

רעולי פנים שלא נשמעים ללוחמים, משליכים סלעים וזוממים להיות מרדניים עשויים לקבל עונשים. אולי עדיף להשמע להוראה הקדושה לסור מרע, לעשות טוב ולבקש שלום והסדרה רגועה במקום ללבות מדנים?

כידוע ליודעות וליודעים, יהודים לא מעוללים לאחרים מה להם לא היה נעים, וזה כולל פוגרומים, שריפת רכבים, פגיעה הרסנית בחקלאים תמימים או הצתת בתים עם ילדים.

חוץ מזה, הפשעים הללו אינם לגמרי חוקיים, ממש כמו סיפוח חד צדדי או התנחלות ובנייה בשטחים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן