לא מגייסים טרוריסטים?

לא מגייסים טרוריסטים?

אדם שלכאורה אוהב אתגרים נפיצים ואלימים בעצמו מעולם לא עלה על מדים? מה, הוא רק גיבור בדיבורים מתלהמים והלהטת יצרים כדי לגרום נזקים לאחרים?

אולי שווה לבדוק מה עולל עד כה חבר הכנסת העברייני וחסר המעצורים לטובת התושבות והתושבים?

ציטוט:

בן גביר שהה במעצרים פוליטיים, לטענתו, כבר בגיל ארבע-עשרה. בגיל 16 הצטרף בן גביר לתנועת “כך” והתקדם לעמדת רכז הנוער של התנועה. בעקבות טבח מערת המכפלה ב-1994, הוכרזה התנועה ארגון טרור, והוצאה אל מחוץ לחוק.

בן גביר הורשע בעבירה על איסור התאגדות של תנועת כך לאחר שהפיץ כרוז בחתימת “פעילי כ”ך לשעבר”. הוא לא גויס לצה”ל ולדבריו, הצבא סירב לגייסו בשל עברו בתנועת “כך”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הטרוריסט הגזעני לא גוייס לצבא הישראלי מחמת היותו חסר יכולת שליטה באופיו הזדוני, וזה מראה שהוא לא ממש גיבור אחראי אלא עבריין פראי, טוב שהצבא לא הרשה לאדם מסוכן ותוקפן לשרת במדים כאחד החיילים האחראיים, אבל למרבה הצער נאשם בשלל תיקים פליליים הביא את העבריין המורשע לכנסת בתקווה למלט עצמו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים, וכולנו עכשיו משלמים על המישגים הנכלוליים.

אולי כדאי קצת להסביר עוד קצת כדי שהדבר המוזר יהייה יותר נהיר, שכן הוא לא ממש נשמע הגיוני או סביר.

עבריין אלים, פראי וקיצוני לא גוייס לצבא הישראלי מחמת היותו טרוריסט גזעני. נאשם פלילי שהוא גם כזבן סידרתי הביא פושע לוחמני ולאומני למליאה ממניע אנוכי, והדבר מאוד מזיק ומפריע לקיומנו הדמוקרטי. חוץ מזה, הסתה מרושעת למדון ויגון אינם חזון האומה או זה של הדמוקרטיה, ולכן יש לתקן את התקלה.

קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- עבריינים קידמו קיצונים מזיקים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן