השולחן אולי יציב אבל המצב מעציב

השולחן אולי יציב אבל המצב מעציב

מעניין מדוע פושע מלחמה שאחראי לרצח עם מזעזע בסוריה ולגרימת הרס נורא באוקראינה נראה קצת מתוח, שפוף, נטול חדווה, קפוא, שחוח, מותש וגם כאילו הוא מאוד מתאמץ לאחוז בעוצמה נטולת הפוגה בשולחן היפה בלישכה, אולי כדי לחוש קשיחות יציבה בזמן שרגלו לוחצת בלי משים בפני המצלמה שוב ושוב על דוושה דימיונית שבעצם איננה.

יתכן שהסימן הרגלי והגברי בנעל יפה נועד להעיד שהמנהיג לכאורה נורא רוצה לילחוץ על הדוושה ולשעוט קדימה, אבל האחיזה בשולחן, הישיבה השפופה ועוגמה שניכרה על פני המשתתפים בהצגה שצולמה בהזמנה יזומה אולי מעידה על תחושה קצת שונה, פחות עליזה ויותר נואשת או לחוצה.

ציטוט:

אוחז בשולחן ומסרב להרפות: הסרטון שמעורר שאלות על מצבו הבריאותי של פוטין.
שר ההגנה הרוסי הודיע לנשיא כי מריופול נכבשה בידי הרוסים, אך הסרטון שיצא מהפגישה של השניים עורר תהיות בנוגע למצבו של פוטין • חלק מהצופים טענו שמצבו הידרדר במהירות מאז שהחלה המלחמה ב-24 בפברואר • הנשיא הרוסי נראה בסרטון כשהוא כפוף בכיסאו ומסרב להרפות מאחיזתו בפינת השולחן.

עד כאן ציטוט שכנראה עוסק בענייני בריאות, לוחמנות, מתיחות, ריהוט ושפיות.

מה אפשר לומר? הניחושים כנראה רבים, מגוונים, מרתקים, יצירתיים, מקוריים ומרגשים, אבל כולם כנראה מלאי דאגה מהאירועים, מהסרטונים וכן מכמות ההרס ומהסבל של התושבות והתושבים.

סך הכל, מיליונים מאוד סובלות וסובלים בגלל שיגיונותיהם המסוכנים, המזיקים וההרסניים של רודנים מזדקנים, שלאחרונה עושים מעשים נוראיים, רצחניים ואכזריים שאינם מוצדקים או הגיוניים, אולי בגלל שיבושים קלים. אפשר לומר שחייבים, מוכרחים או נורא רוצים לכבוש מעבר יבשתי לחצי האי קרים, אבל קשה להצדיק הרג מיותר ואכזר של המון אזרחים רק כדי שוב להגשים מאוויים אישיים שאינם חוקיים באמצעים אלימים.

העולם לא ישכח את הצילומים המרשיעים, המזוויעים והעגומים, ולא יסלח למה שמעולל לשכנים הצאר של הרוסים מטעמים אנוכיים, כוחניים וחמדניים. האוקראינים די הרוסים, אבלים אבל הם גם מאוד אמיצים, והפולשים סובלים וניפגעים.

למעשה, עשרות אלפי הקרובות השכולות והקרובים האבלים ברוסיה מבכות ומבכים על מותם המיותר של אלפי בחורים במדים. שלא לדבר על הפצועים, וכל זה קורה בגלל מנהיגים כוחניים שלא מתחשבים בחיים של אחרים אלא רק במה שהם רוצים או חומדים.

בעזרת השם השוכן במרומים ירגע בקרוב מצב העניינים, ונוכל לשוב לאירועים יותר משמחים.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- איך משתמשים במשוריינים מפוחמים. קישור למאמר בשם- מלחמה היא טעות יקרה ועצובה. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה היא פושעת מלחמה? קישור למאמר בשם- הסכמים עדיפים מנזקים ועימותים. קישור למאמר בשם- אלימות היא טעות חסרת התחשבות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “השולחן אולי יציב אבל המצב מעציב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן