יהודים טובים וחוטאים מורשעים

יהודים טובים וחוטאים מורשעים

יש רשעים שמתחזים ליהודים בעודם שונאים ברואים ובצלמים שיצר הרב חסדו השוכן במרומים, והם שואפים להיות תוקפניים, שיפוטיים, רודניים, אלימים וכוחניים.

איך מזהים את החוטאים? זה די קל- הם לא רודפים שלום כמצווה בכתובים. חוץ מזה, בדרך כלל מופיעים אצלם בקורות החיים המון סיפורים מרתקים אודות סיבוכים, אישומים והליכים משפטיים מביכים.

המאמינים שכן מכבדים את השוכן במרומים מבקשים שלום, ועושים זאת שלוש פעמים ביום.

למורדים לעומתם אין אלוהים. הם מתאמצים להזיק למיעוטים ויריבים שאינם אוהבים, בטענה שכולם שם לכאורה עמלקים מסוכנים לא רק קומץ המופרעים העברייניים והמסוכנים שקיים כמיעוט אלים בכל הצדדים.

ציטוט:

ברכת שים שלום היא הברכה האחרונה הנאמרת בתפילת העמידה. הברכה נאמרת לאחר ברכת הודאה. בחזרת הש”ץ בתפילות שחרית, מוסף, נעילה ומנחה בתעניות הברכה נאמרת על ידי החזן לאחר ברכת כהנים. הברכה מסיימת את חזרת הש”ץ בכל התפילות. הברכה עוסקת בבקשה מהקב”ה להשכנת שלום על כל עם ישראל.

עד כאן ציטוט.

התורה ממליצה על מתן כבוד לבריאה והימנעות מפגיעה. עיקרה של היהדות אינו שנאה, איבה, טינה או לוחמה מתמידה. מגילת העצמאות מדברת על שיוויון וחתירה לשלום, והיהודים חוזרים על הבקשה שלוש פעמים ביום.

איך יתכן שהדברים המוכרים מאז הרבה שנים לא ידועים לפושעים הלוחמניים והעברייניים שמנפנפים בקרדומים קדושים?

קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- יש פושעים בירושלים. קישור למאמר בשם- טרוריסטים אלימים ורעולי פנים..קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן