הנדסת תודעה, פשע ועיקרה של תורה

הנדסת תודעה, פשע ועיקרה של תורה

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פעם שוטרים היו עוצרים פושעים מזיקים, ופוליטיקאים פעלו כנציגי ציבור לטובת האזרחים בהתאם לשבועת האמונים.

המנהיגים שלנו לא הסתבכו בפלילים, לא ניסו לדרוס מוסדות דמוקרטיים, ולא הפרו הסדר ניגוד עיניינים לצרכים אישיים. אח, היו ימים.

היום כנופיית השילטון שבציון מסובכת עד צוואר בפלילים, שזה ביזיון עם קלון, ובקרוב היא תשמע בערכאה את דעתו של בית המשפט העליון. לא בטוח שבג”צ יאשר מזימה שתחרב את הדמוקרטיה ותהפוך אותו עצמו לבובה כנועה.

נאשם בפלילים או טרוריסט ופושע מורשע לא יצליחו לשנות את הכתוב בתורה ובמגילה שהקימה את המדינה על אף הסתה מתמידה לחרדה ושנאה. הסיבה לכך פשוטה: גזענות, רישעות, נקמנות, כוחנות, ביריונות, התעמרות, עבריינות ולוחמה מתמידה אינן חלק מחזון האומה.

משחרר ירושלים נרצח בגלל השמצה מתמידה, הסתה נוראה והכפשה שגוייה שלא נמנעה, והאומה הוסטה מנתיבה, שהוא שיוויון והסדרה.

בקשת שלום אינה בגידה אלא מיצווה מהתורה. לעומת זאת, אישור מכירת אמצעי לוחמה מסוכנים ליריבים אפשריים בעבור מזומנים, וגם בלי שבמשרד הביטחון יודעים, זה דבר שחלילה עשוי ליצור סיכונים לאומיים ואישומים חמורים.

הפושעים מצפצפים על החוקים וסוטים מיעדים לאומיים. הם עושים זאת מהמקפצה לעיני הצופים המשתאים, וזה כנראה מה שיהייה כתוב אודותם בדיברי הימים.

קישור למאמר בשם- יהודים טובים וחוטאים מורשעים. קישור למאמר בשם- יש פושעים בירושלים. קישור למאמר בשם- טרוריסטים אלימים ורעולי פנים..קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הנדסת תודעה, פשע ועיקרה של תורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן