כנופייה שדגל שחור מתנוסס מעליה

כנופייה שדגל שחור מתנוסס מעליה

כנופייה עבריינית זוממת לרמוס את הדמוקרטיה הישראלית במטרה להקים דיקטטורה רודנית, גזענית וכוחנית.

.הציבור הישראלי לא ממש שמח לנוכח הנזק הלאומי שגורם לנו הנאשם הפלילי, והוא מוחה באופן תמידי ודורש להיות עם חופשי. המאבק האזרחי נראה נחוש ואמיץ אבל הוא אינו אלים, ובעיקר נעשה על ידי הנפת דגלים.

בעתיד הקרוב כנראה שיהייה ללובשי המדים ולקצינים צורך לבחור למי הם מצייתים- לפושע סידרתי הנאשם בשלל תיקים פליליים, שגם מצוי בניגוד עיניינים, או לחוקים ולפסיקת השופטים.

ציטוט:

מדינת ישראל נתונה בעיצומו של משבר חוקתי, הבא לביטוי הן במילים הן במעשים של הממשלה והקואליציה. ייתכן שטרם הגענו לדרגה החמורה ביותר, אבל אנחנו כבר עמוק בתוכו. כשראש ממשלה מסרב לומר אם הוא מתכוון לציית לפסק דין של בית המשפט העליון; כשהקואליציה מודיעה לבג”ץ שאסור לו לעסוק בשאלת פסילת חוקי יסוד; כשחברי כנסת מהקואליציה אומרים מפורשות, כמה מהם בלשון גסה, שלא יצייתו לפסק דין של בית המשפט העליון — זהו שיבוש חמור ביותר באיזונים הדמוקרטיים, שהבסיס המרכזי שלהם הוא חובת הציות של הממשלה לחוק.

עד כאן ציטוט.

קצינים, שוטרים, לוחמים ומפקדים ישראליים יודעים שצריך לציית לחוקים, ושיש חובה לסרב למלא הוראות פסולות שמעליהן מתנוססים דגלים שחורים.

מסיבה זו, הטובים והחוקים יביסו את החוטאים והפושעים ולכן אין באמת צורך לחוש יותר מידי מודאגים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין. קישור למאמר בשם- חזון לאומי, נאשם פלילי וסיכון קיומי. קישור למאמר בשם- מצפצפים על שבועת האמונים? קישור למאמר בשם- פושעים רומסים את חזון המייסדים. קישור למאמר בשם- נזק לאומי לצורך אישי. קישור למאמר בשם- הפושע מסכן את ביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן