הפושע מסכן את ביטחון המדינה

הפושע מסכן את ביטחון המדינה

למה הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד בבגידה בעבור עמלה שמנה ובאחריות לאסון בהילולה, מפקיר ומזניח את ביטחון המדינה? מה, הוא לא נשבע להגן על האומה וחוקיה? אם הוא יברח מהתמודדות עם בעייה לאומית חמורה היא תפתר בעצמה?

ציטוט:

הטלטלה בצה”ל: נתניהו מתעלם מפניות לשכת גלנט לקיים פגישה.

אנשיו של שר הביטחון פנו ללשכת רה”מ לתיאום פגישה בעקבות החשש הגובר מפגיעה בכושרו המבצעי של צה”ל, על רקע פרישה של מאות חיילי מילואים. במערכת הביטחון ציפו למעורבות מוגברת של נתניהו בנושא, אלא שעד כה הוא לא השיב לפניות.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי העבריין בעצם מראה לנו איך לא מתמודדים בהצלחה עם בעיות בוערות בעזרת דחיות?
ללא קשר לסיבות, זה קצת מצער שראש הממשלה מסרב להתמודד עם צרות מסוכנות.

סך הכל, בזכות העבריין באיראן גם סובבות המון סרכזות. הפושע ההססן לא מנטרל את הסכנות כבר שנים רבות, אבל לעומת זאת מדבר ללא הפסקה על חרדות קיומיות. בעברית קלה, הפושע מכזב בהתמדה אבל לא מספק את הסחורה או עושה את העבודה

יתכן שצריך להחליף את כנופיית ההנהגה שבוגדת בחזון המדינה ובשבועת האמונים שניתנה, להגן ולציית לחוקי הממלכה, בחבורה ישרה, אמיצה וראויה מימנה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- כשהכזבן מדבר הוא משקר. קישור למאמר בשם- וושינגטון תרגיע את מנהיג ציון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “הפושע מסכן את ביטחון המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן